7417
۰۸ مهر ۱۳۹۵

معاون وزیر دادگستری بر ارتقای حقوق کودک تاکید کرد

محمود عباسی،معاون حقوق بشر وزیر دادگستری: حقوق کودک ابزاری برای ظرفیت سازی ملی است که باید با بهره گیری از همه ظرفیت دستگاه ها مردم نهاد زمینه ارتقای آن را فراهم کرد.
به گزارش کودک پرس  محمود عباسی در دیدار جمعی از فعالان حقوق کودک با اشاره به ضرورت اجرای برنامه عمل مشترک حقوق کودک که از ابتدای سال جاری اجرایی شده است تأکید کرد: تهیه و تدوین این سند حاصل سالها تلاش و همت همکاران ما در مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و دستگاه های مختلف عضو مرجع است.
وی افزود: بررسی سند در شورای هماهنگی مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک و تصویب و ابلاغ آن از سوی وزیر دادگستری، فرصتی فراروی ما نهاده است تا بتوانیم در افق1404 چشم انداز روشنی برای آینده فرزندانمان فراهم کنیم.
عباسی همچنین تصریح کرد: اجرای این سند در حقیقت تبدیل راهبردهای حقوق کودک به برنامه عمل و فعالیت هایی است که آینده بهتری را برای آیندگان رقم می زند و یکی از محورهای مهمی که در مدل نظری و عملی سند مورد توجه قرار گرفته آموزش در تراز سند ملی حقوق کودک است.
وی در ادامه اظهار داشت: آموزش، شعار سال گذشته مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک بود که با توجه به مطالبه گری مردم و نظام و تأکید مقام وزارت بر استمرار آن تا حصول نتیجه، همچنان اجرای آن در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار دارد .
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار