7408
۰۸ مهر ۱۳۹۵

جهت شرکت در مراسم شیرخوارگان حسینی در استان فارس به این شماره پیامک دهید

شاهرخ صبوری،دبیرمجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) و همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در استان فارس از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی همزمان با سراسرکشور در ۳۰۰ نقطه استان فارس خبرداد. براساس این گزارش، علاقه‌مندان برای شرکت در مراسم شیرخوارگان حسینی(ع) می‌توانند نام فرزند خود را به سامانه 3000800233 پیامک کنند.

به گزارش کودک پرس 

شاهرخ صبوری در مراسم بسته‌بندی لباس شیرخوارگان که با حضور و مشارکت خبرنگاران رسانه‌های گروهی برگزار شد اظهار داشت: برای مراسم شیرخوراگان در استان فارس  امسال 60 هزار دست لباس تهیه شده که 30 هزار دست لباس در شیراز و مابقی در شهرستان‌های استان فارس توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه  به مدت 10 شب است که بسته‌بندی لباس شیرخوارگان حسینی به همراه پیوست متن نذرنامه امام زمان(عج) توسط مرکز فرهنگی-مذهبی عاشقان ثارالله آغاز شده است  گفت: پس از پایان بسته‌بندی از اوایل هفته آینده لباس‌های تهیه شده در اختیار مسئولان مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در شهرستان‌های استان فارس قرار گیرد.

صبوری با بیان اینکه اولویت اجرای برنامه‌های شیرخوارگان حسینی(ع) در بقاع متبرکه است افزود: در صورتی که در شهرستانی بقاع متبرکه نباشد این مراسم باشکوه در مسجد جامع و یا حسینیه‌های بزرگ و معروف آن شهر که به نام حضرت علی اصغر(ع) نامگذاری شده برگزار می‌شود.

دبیرمجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) در استان فارس با بیان اینکه باشکوه‌ترین و بیشترین جمعیت مراسم شیرخوارگان حسینی در سال گذشه مربوط به استان فارس و حرم مطهر شاهچراغ(ع) بود گفت: امسال نیز همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم مصادف با  16 مهرماه از ساعت 8 صبح در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی‌شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و حمایت‌های معنوی آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در ساتان فارس و امام جمعه شیراز، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، مسئولان ارشد استانی و همچنین مسئولان شهری شیراز و هیئت‌های مذهبی مراسم بزرگ شیرخوارگان حسینی(ع) به صورت اجماعی بزرگ تنها در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

صبوری با اشاره به اینکه از نخستین ساعات برگزاری این برنامه در ورودی‌های مختلف حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) لباس شیرخوارگان توزیع می‌شود بیان کرد: در این همایش برنامه‌هایی از جمله قرائت سراسری نذرنامه ، سخنرانی تربیتی برای کودکان، برپایی پنج ایستگاه پزشکی رایگان برای ارائه خدمات معاینه توسط شبکه بهداشت ودرمان شهدای والفجر شهرستان شیراز و مشاوره پزشکی مادر و کودک در صحن حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در برخی از شهرستان‌های استان فارس از جمله لارستان، داراب، نی‌ریز، سیمکان بوانات و برخی نقاط دیگر نیز گروه‌های پزشکی اعزام و نسبت به معاینه رایگان خردسالان و ارائه خدمات درمانی به مادران اقدام می‌کنند.

 علاقه‌مندان برای شرکت در مراسم شیرخوارگان حسینی(ع) می‌توانند نام فرزند خود را به سامانه 3000800233 پیامک کنند.

 

منبع:  تابناک

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار