7258
۰۷ مهر ۱۳۹۵

فصل دوم محله گل و بلبل در پیچ وخم پیش تولید

احمد درویشعلی پور ،کارگردان برنامه محله گل و بلبل با اشاره به مراحل ساخت فصل دوم مجموعه تلویزیونی "محله گل و بلبل" گفت: هنوز وارد مرحله پیش تولید این مجموعه ویژه کودک نشده ایم.
به گزارش کودک پرس  احمد درویشعلی پور کارگردان برنامه محله گل و بلبل  در خصوص آخرین خبرها از وضعیت تولید مجدد این برنامه محبوب گفت: هنوز پیش تولید فصل دوم مجموعه تلویزیونی ویژه کودک ” محله گل و بلبل” را آغاز نکرده ایم.
وی افزود: پس از اینکه محمد درویشعلی پور به عنوان نویسنده اثر، چند قسمت از این مجموعه را بنویسد وارد مرحله پیش تولید می شویم.
این کارگردان خاطرنشان کرد: هم اکنون جلسه هایی را پیرامون ساخت سری جدید این مجموعه تلویزیونی داریم که در صورت نهایی شدن موضوعات، آن ها را اعلام می کنیم.
بنا بر این گزارش، فصل نخست “محله گل و بلبل” برخلاف سری برنامه های قبلی عموپورنگ، در فضایی متفاوت ساخته شد به گونه ای که علاوه بر فضای استودیویی، از فضایی وسیع و گسترده برای اجرای نمایش های مختلف نیز بهره برده بود.
در “محله گل و بلبل” داریوش فرضیایی در نقش عموپورنگ تلاش می کرد تا مفاهیم آموزشی اجتماعی و فرهنگی مختلف را به کودکان مخاطب برنامه اش بیاموزد. این مفاهیم اغلب در قالب هایی همچون لزوم حفظ “آسمان آبی”، لزوم تفکیک “زباله های تر” از “زباله های خشک” و روش صحیح جداسازی آن ها گنجانده می شد.

گروه سازنده این برنامه تلویزیونی با خلاقیت و با بهره گرفتن از متن های منسجم و همچنین استفاده از حضور بازیگرهای مختلفی همچون اکبر عبدی، رضا شفیعی جم، حمید لولایی، حدیث فولادوند، بهنوش بختیاری، نادر سلیمانی و آرش میراحمدی توانست نقطه عطفی را در روند تولید برنامه های ویژه کودک در شبکه دو سیما بر جای بگذارد.
منبع:    میزان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار