7197
۰۷ مهر ۱۳۹۵

به تئاتر عروسکی کودک بها داده نمی شود

مریم سعادت،کارگردان و داور جشنواره ملی تئاتر عروسکی گفت: مدیران تئاتر عروسکی ویژه کودک را ارزان و سهل‌الوصول می‌دانند و به آن بها نمی‌دهند.

به گزارش کودک پرس    مریم سعادت در حاشیه جشنواره ملی تئاتر عروسکی بابیان اینکه عاشق تئاتر عروسکی هستم گفت: اولویت و همه زندگی من تئاتر عروسکی است و عاشقانه تئاتر عروسکی را دوست دارم و هر کاری برای بهتر شدن و شناخته شدن بهتر این هنر از من برآید، انجام می‌دهم.

وی اظهار داشت: تئاتر عروسکی مختص کودکان نیست و سنگین‌ترین کارهای بزرگ‌سال را از طریق تئاتر عروسکی می‌توانیم ارائه دهیم، همان‌گونه که این کار در سراسر دنیا انجام می‌شود.

سعادت بابیان اینکه ۱۲ سال روی کنسرت حشرات کارکرده‌ام افزود: یک هفته پیش اجرای آنلاین کنسرت حشرات را در تهران داشته‌ام.

وی درباره بازی در سریال زی زی گولو و عروسک‌گردانی آن گفت: عروسک‌گردانی زی زی گولو باعث افتخار و خاطره خوش من است و عروسک‌گردانی زی زی گولو برایم جذابیت خاصی داشت

این بازیگر تئاتر و تلویزیون ادامه داد: متأسفانه چند سالی است که در تئاتر کودک برنامه‌های موفقی نداریم و یک کلاه قرمزی از قدیم مانده و هرسال برنامه‌ای در ایام نوروز دارد که مخاطبش عام است.

سعادت اظهار داشت: به‌هیچ‌عنوان زیر بار نمی‌روم که مخاطب کلاه قرمزی کودک است ولی متأسفانه جز این برنامه دیگری برای کودکان نداریم زیرا مدیران دل به کار عروسکی نمی‌دهند.

سعادت یادآور شد: مدیران تئاتر عروسکی را ارزان و سهل‌الوصول می‌دانند و تاکنون چند کار به تلویزیون پیشنهاد دادم که مطرح کردند اسپانسر تهیه کنید.

وی درباره جایگاه تئاتر عروسکی گفت: تئاتر عروسکی یک شیوه بیان تئاتر و هنر متکامل‌تر از تئاتر است و باید جایگاه وسیع‌تری داشته باشد.

هفدهمین جشنواره ملی تئاتر عروسکی با شرکت ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور صبح سه شنبه در ساری آغاز شد.

منبع:  مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار