7128
۰۷ مهر ۱۳۹۵

برگزاری جشن ویژه برای 1500 کودک کار پایتخت

رضا قدیمی،مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری مراسم روزجهانی کودک در روز هشتم مهرماه و با حضور بیش از ۱۵۰۰ کودک کار و خیابان تحت پوشش مراکز «پرتو» سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش کودک پرس    مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری مراسم روزجهانی کودک در روز هشتم مهرماه و با حضور بیش از ۱۵۰۰ کودک کار و خیابان تحت پوشش مراکز «پرتو» سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران خبر داد.

رضا قدیمی با بیان این که این جشن، به دلیل تقارن روز جهانی کودک با ایام محرم، حدود یک هفته زودتر از تاریخ میلادی و روز رسمی آن برگزار می شود گفت: کودکان کار و خیابان، به عنوان قشری در معرض آسیب، یکی از گروه‌های هدف شهرداری تهران و سازمان خدمات اجتماعی هستند و البته روز جهانی کودک بهترین بهانه برای پرداختن به این کودکان دوست داشتنی اما در معرض آسیب است.

قدیمی با اشاره به شعار امسال روز جهانی کودک یعنی «فرزندپروری مثبت و جامعه ایمن»، افزود: برهمین اساس، جشن روز جهانی کودک را امسال با شیوه ای متفاوت برای این کودکان برگزار خواهیم کرد تا روزی شاد، به یادماندنی و البته هدفمند را برای آنان رقم بزنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی، با اشاره به پیش بینی برای برگزاری متفاوت و هدفمند این مراسم نسبت به سالهای گذشته افزود: بیش از یکصد میز خلاقیت در محل برگزاری جشن پیش بینی شده است تا ضمن ایجاد فضای مفرح، بحث‌های هدفمند اموزشی نیز برای این کودکان در نظر گرفته شود.

به گفته قدیمی، اجرای چهره‌های محبوب کودکان همچون گروه «فیتیله ای ها» و «گروه رنگین کمان» شبکه تهران، اجرای گروه موسیقی کودکان کار و نیز برگزاری مسابقه‌های شاد و هیجان انگیز از جمله برنامه‌های ویژه سازمان خدمات اجتماعی برای برگزاری شکوهمند مرام روزجهانی کودک امسال است.

جشن روز جهانی کودک ، پنج‌شنبه ۸ مهرماه از ساعت ۱۰تا ۱۳ در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

 

 

منبع:    برترین ها

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار