7064
۰۶ مهر ۱۳۹۵

جمع‌خوانی کتاب «روزی بود و روزی نبود» در شهرستان قدس

فهیمه اطهری،رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قدس از جمع‌خوانی کتاب «روزی بود و روزی نبود» به همت کتابدار کودک کتابخانه مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس  فهیمه اطهری ،رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قدسگفت:  به همت کتابدار کودک کتابخانه مرکزی شهرستان قدس کتاب «روزی بود و روزی نبود» نوشته «محمد میرکیانی» با حضور اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه معرفی و جمع‌خوانی شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قدس بیان کرد: این کتاب جزء یک مجموعه سه‌جلدی و شامل داستان‌هایی  عامیانه و با نثری ساده است.

وی تصریح کرد: در کتاب «روزی بود و روزی نبود» داستان‌هایی پندآموز در قالب طنز بیان شود تا از تأثیرگذاری بالاترین برخوردار باشد، این کتاب توسط موسسه فرهنگی و انتشارات محراب قلم چاپ شده است.

اطهری خاطرنشان کرد: جمع‌خوانی کتاب به ویژه در سنین کودکی باعث انگیزه مطالعه در این افراد در آینده خواهد شد، چراکه این امر در ضمیر ناخودآگاه آنها شکل می‌گیرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قدس گفت: ترویج کتاب‌خوانی و فرهنگ‌سازی برای این امر باید از سنین کودکی صورت گیرد، به این دلیل که اثرگذاری بالاتری برخوردار است.

اطهری بیان کرد: امروز به دلیل فراگیر شدن استفاده مردم از فضای مجازی به مرور زمان گرد فراموشی به کتاب‌خوانی پاشیده خواهد شد که این امر در آینده باعث بروز ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح کلان می‌شود.

وی در پایان متذکر شد: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان قدس با برنامه‌ریزی‌های مدون قصد دارد تا جایگاه مطالعه در این شهرستان را ارتقا دهد و اقداماتی مناسبی را نیز در این راستا در دستور کار قرار داده است.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار