6970
۰۶ مهر ۱۳۹۵

افتتاح نمایشگاه گنج یادگیری

نمایشگاه «گنج یادگیری» با حضور سید رضا صالحی امیری،رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی افتتاح می شود.

به گزارش کودک پرس    سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته کودک، نمایشگاهی تحت عنوان «گنج یادگیری» با حضور سید رضا صالحی امیری رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و محمد علی نجفی وزیر اسبق آموزش و پرورش در موزه کتاب و میراث مستند ایران افتتاح می شود.
در این نمایشگاه کتاب های درسی چاپ سنگی دوره قاجار مانند «حفظ الصحه» (معادل زیست شناسی)، «فوائدالادب» و «تادیب الاطفال»، به نمایش در می آیند.
اسناد آموزش و پرورش شامل نظام نامه دبستان، دفتر حضور و غیاب معلمان مدرسه دارالفنون و تصاویر معلمان و دانش آموزان مدرسه رشدیه، در این نمایشگاه، در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
نشریات کودک و دانش آموزی مانند نشریه نونهالان، کیهان بچه ها، اطلاعات کودکان و خردسالان ایران از دوره پهلوی تا امروز و همچنین منابع غیرکتابی مانند تمبر و بروشور به مناسبت های مختلف از بخش های دیگر نمایشگاه «گنج یادگیری» است.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که سه شنبه 6 مهرماه از ساعت 10 برگزار می شود، مدیر کل آموزش و پرورش استان تهران، معاونان وزیر آموزش و پرورش، مدیران مدارس و پیشکسوتان عرصه کتب درسی نیز حضور دارند.
علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه «گنج یادگیری» می توانند تا پایان مهرماه به موزه کتاب و میراث مستند ایران واقع در کتابخانه ملی مراجعه کنند.

 

منبع:    خبرگزاری جمهوری اسلامی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار