موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
696
۱۸ مرداد ۱۳۹۵

گله مجید راستی از تاخیر در چاپ «قصه‌های فندق و پسته»

«قصه‌های فندق و پسته» به قلم مجید راستی مجموعه‌ای قریب به 10 جلد است که بنا بود در قالب اثری کمیک‌استریپ با همت انتشارات سرورش راهی بازار شود که این‌طور نشده است.

به گزارش کودک پرس  مجید راستی:‌ متاسفانه هر تغییر در سازمان‌های دولتی به تاخیر در نشر کتاب‌ها منجر می‌شود و همین مساله زندگی نویسندگان را که از طریق قلمشان ارتزاق می‌کنند، تحت تاثیر قرار می‌دهد.

او افزود: اگر از این مساله با توجه به چندشغله بودن اغلب ایرانیان بگذریم، اینکه نشر یک کتاب برای مخاطبان تا این اندازه نفس‌گیر  می‌شود با  توجه به تحولات سریع نسلها، توجیه فرهنگی ندارد.

«قصه‌های فندق و پسته» به قلم مجید راستی  مجموعه‌ای قریب به 10 جلد است که بنا بود در قالب اثری کمیک‌استریپ با همت انتشارات سرورش راهی بازار شود که این‌طور نشده است. دو عروسک به نام‌های «فندق»و «پسته» کاراکترهای اصلی ماجراهای این مجموعه‌اند.

مجموعه چندجلدی «پل آشتی» از دیگر آثار نوشتاری این نویسنده نیز قرار است در نشر هوپا راهی بازار شود. «پل آشتی» دربرگیرنده قریب به 10 قصه فانتزی با شخصیت‌های حیوانی ویژه کودکان گروه سنی الف و ب است. راستی مجموعه این داستان‌ها را قصه‌هایی مفرح توصیف کرد که در آن‌ها بحث لذت ادبی حرف اول را می‌زند اگرچه هر کدام از آن‌ها در دل خود دارای پیام‌هایی ویژه کودکان پیش‌دبستانی و سال‌های ابتدایی دبستان هستند.

مجموعه چهارجلدی «پسر کوچولویی به اسم غوره» نیز از تازه‌های نشر این نویسنده است که در انتشارات بهشر راهی بازار شده است. این اثر که به ماجراهای چگونگی رشد کودک از صفر تا یک‌سالگی ویژه کودکان می‌پردازد و راوی آن یک نوزاد است، با تصویرگری سمانه رهبرنیا همراه است.

منبع:   ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار