6959
۰۶ مهر ۱۳۹۵

سارقان کودک در دام پلیس همدان

پژمان قویمی فرمانده انتظامی شهرستان همدان از انهدام باند سه نفره سارقان نوجوان در همدان خبر داد

به گزارش کودک پرس    پژمان قویمی ،فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: با تلاش نیروی انتظامی اعضای باند سه نفره سارقان کودک و نوجوان در همدان دستگیر شدند.

وی در تشریح این مطلب گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان در محدوده آرامگاه باباطاهر، عملیات شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری 13 عین‌القضات قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: مأموران انتظامی بعد از بررسی همه‎جانبه سرقت‎ها و اظهارات مالباختگان متوجه شدند که تمام سرقت‎ها توسط سه نوجوان انجام می‎شود که با یک شگرد خاص صورت می‎گیرد.

وی با بیان اینکه این نوجوانان در پوشش دستفروش در نقاط مختلف شهر پرسه می‌زدند، گفت: تحقیقات پلیس نشان داد که این افراد به انواع سرقت‎ها مثل سرقت موبایل، دخل‎زنی و جیب‎بری را انجام داده‌اند.

قویمی با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضایی، هر سه سارق دستگیر شدند، گفت: این متهمان ساکن شهر همدان بودند که سن آنها بین 10 تا 13 سال بود.

وی با بیان اینکه سردسته آنها نوجوانی 13 ساله است، اظهار کرد: این افراد در بازجویی فنی پلیس، به بیش از 80 فقره جیب‌بری، چندین فقره سرقت موبایل و چندین فقره دخل‌زنی از مغازه‎ها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان سخنانش گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع:  فارس 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار