6937
۰۶ مهر ۱۳۹۵

۲۷ اثر در نخستین روز جشنواره تئاتر خیابانی مریوان اجرا شده است

یازدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از صبح روز دوشنبه پنجم مهرماه امسال در پارک شانو مریوان با اجرای نمایش کوچ آغاز شد.

به گزارش کودک پرس

۲۷ اثردر نخستین روز از یازدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان دربخش های آزاد، آیینی، ملل و مرور در میادین، پارک ها،دریاچه زریبار و روستاهای ینگیجه و دره تفی اجراشد.

 یازدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از صبح روز دوشنبه پنجم مهرماه امسال در پارک شانو مریوان با اجرای نمایش کوچ آغاز شد.

از دیگر نمایش هایی که در روز نخست این جشنواره در دریاچه زریبار به اجرا درآمد شامل کار،کودک، خیابان اثری از شهر مریوان، بازبازک از مسجد سلیمان، دیپورت از ساری، هاواری دارستان از مریوان، آقای دلواپس از سنندج و دربازی آخر راهی برای خروج نیست از بوکان است.

 نمایش های حال همه ما خوب است از سنندح، سیب زمینی های برشته از سقز و من را چه کسی کشت از سنقر هم در پارک ملت به اجرا درآمد.

ماجراهای مبارک کاری از هنرمندان مریوان، بزم و رزم از سبزوار، ویروس بدون مرز از سقز، سکوت رنگ ها از مریوان، من و جارو از فسا و اثر گروه ارمنستان در پارک شانو اجرا شد.

نمایش هایی با عنوان هتم از تربت جام، شبیه خوانی پطرس از دهلران و رستگاری در ساعت.. از سنندج در میدان استادیوم و نمایش پهلوان کچل از تهران و بونک بهینی از آمل هم در میدان دارایی به اجرا درآمد.

نمایش های مستند پخش نشده میرزا از تهران و گروه ایتالیا هم در پارک ملت و اثری با عنوان روایت پیچیده در میدان سرباز و بوسلمه کاری از هنرمندان بندرگناوه هم در میدان امام حسین اجرا شد.

در روستای دره تفی نمایشی با عنوان دی زنگرو از آبادان و در روستای ینگیجه هم اثری با نام جویای کار از مریوان به اجرا درآمد.

منبع : خبرگزاری مهر 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار