6920
۰۶ مهر ۱۳۹۵

کار در حوزه کودک نیازمند سرمایه گذاری است

وي گفت 340 هزار كودك و نوجوان در استان گلستان نيازمند نگاه، كار و برنامه ريزي ويژه است كه اين مهم با هم دلي و مشاركت تمامي دستگاه ها و نهادهاي مرتبط با حوزه كودك محقق خواهد شد.
به گزارش کودک پرس   در اولین نشست شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی “هفته‌ ملی و روز جهانی کودک”، علی برزمینی معاون اداره کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری گلستان از کار در حوزه کودک به عنوان کار سرمایه ای نام برد و تاکید کرد هر میزان کار فرهنگی هنری که در این حوزه صورت گیرد کم است.
در این نشست که با حضور معاون اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و نمایندگان بخش عمده ی دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، عبدالرحيم سيفي گفت: حضور نمايندگان دستگاه هاي مختلف بيانگر اهميت كودك و دوران كودكي است.
مديركل كانون توجه به كودكان به عنوان يك شهروند و نيازهاي اجتماعي و فرهنگي آن ها، كمك به شكل گيري خاطرات لذت بخش براي بچه ها، انتقال مفاهيم ارزشي با توجه به ماه محرم و هفته دفاع مقدس، جلب افكار عمومي و هم گرايي و هم افزايي فعاليت هاي دستگاه هاي متولي كودك را از جمله اهداف بزرگداشت هفته ملي كودك برشمرده و تصريح كرد: برنامه هاي امسال هفته ملي كودك با شعار كودكان تشنه اند در دو سطح شامل برنامه براي كودك و درباره كودك در سطح استان گلستان با رويكردي آئيني و مذهبي و ديني برگزار خواهد شد.
در این نشست هم‌چنین نمایندگان عضو شورای هماهنگی برنامه‌های هفته‌ی ملی کودک نیز به بیان پیشنهادهای خود برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این رویداد پرداختند.
گفتنی است، اولین نشست شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته‌ی ملی کودک با حضور نمایندگانی از نهاد ها و ادارات کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز بهداشت، محیط زیست، زندان ها و امور تامینی و تربیتی، دانشگاه علوم پزشکی، کلینیک مددکاری، آموزش و پرورش، مرکز مشاوره پلیس و جمعی از کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان در سالن جلسات اداره کل کانون برگزار شد.
منبع:   تابناک
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار