6896
۰۶ مهر ۱۳۹۵

برنامه‌های هفته ملی کودک با محوریت عاشورا در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان چهارمحال و بختیاری از برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک با محوریت عاشورا در این استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس   فرزاد رحیمی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک در چهارمحال و بختیاری با محوریت عاشورا برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تقارن هفته ملی کودک با ایام دهه محرم افزود: این هفته از 15 مهرماه آغاز و تا 21 همین ماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: محوریت برنامه‌های این هفته معرفی ابعاد اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی واقعه عاشورا خواهد بود و 21 مرکز فرهنگی و هنری ثابت و 4 مرکز پستی و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان با شعار کودکان تشنه‌اند به فعالیت در زمینه عاشورا خواهند پرداخت.

رحیمی با اشاره به اجرای برنامه‌های مشترک بین نهادهای متولی بخش کودک و نوجوان تصریح کرد: برپایی هیأت‌های عزاداری توسط 500 نفر کودک در خیابان کودک شهرکرد از اقدامات مشترک حوزه کودک خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری تشریح کرد: دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی، صدا و سیما، سازمان دانش‎‌‌آموزی و بهزیستی استان با توجه به رسالت و امکانات موجود خود به اجرای برنامه‌های مشترک مبادرت خواهند کرد.

وی تأکید کرد: اجرای ویژه‌برنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فرهنگی، نشست‌های فرهنگی و برپایی هیأت‌های مذهبی از جمله اقدامات مشترک بین ادارات مختلف در این هفته خواهد بود.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار