موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
6768
۰۵ مهر ۱۳۹۵

راه اندازی 12 مهد کودک توسط سازمان بهزیستی در لنده

نورعلی کاظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: اداره بهزیستی شهرستان لنده در راستای ارتقای تعلیم و تربیت کودکان اقدام به راه‌اندازی 12 مهد کودک در این شهرستان کرده است.

به گزارش کودک پرس   نورعلی کاظمی در لنده، با اشاره به مأموریت‌ها و وظایف سازمان بهزیستی گفت: امر تعلیم و تربیت از دیرباز مورد توجه بوده و در راستای تقویت آن اقدامات قابل توجه و به‌روزی انجام شده است.

وی افزود: با توجه به لزوم گرایش به تربیت قرآنی و دینی کودکان اداره بهزیستی شهرستان اقدام به راه‌اندازی 12 مهد کودک در سنین 3 تا 6 سال کرده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده تصریح کرد: از این تعداد 6 مورد در سطح شهر و 6 مورد در سطح روستاها بوده و در آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مهدها بیش از 320 نفر را پذیرش کرده‌اند.

کاظمی یادآور شد: کودکان تحت پوشش، چندقلوها، مددجویان و … تحت حمایت اداره بهزیستی به صورت رایگان در این مهدها ثبت‌نام و پذیرش شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: اداره بهزیستی بحث غذای گرم مهدهای کودک را در دستور کار قرار داده و در طول سال نسبت به پرداخت هزینه آن اقدام می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده ادامه داد: در راه‌اندازی مهدهای کودک تمام آیتم‌ها در بحث تزئینات، سیستم‌های امنیتی و دوربین مدار بسته و فضای فیزیکی مورد توجه قرار گرفته و استانداردهای لازم لحاظ گردید.

کاظمی گفت: در راستای آموزش صحیح و بر اساس اصول آموزشی کتابچه‌هایی در سه مقطع سنی 3 تا 4 سال، 4 تا 5 و 5 تا 6 سال از سوی کارشناسان سازمان طراحی، تهیه و در مهدهای کودک تدریس خواهند شد.

وی افزود: با توجه به ضرورت استانداردسازی اسباب‌بازی‌ها و امکانات آموزشی سعی شده با استفاده از نظر کارشناسان، مسؤولان و متولیان مهدهای کودک اقدام به تجهیز مهدها نمایند.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار