6714
۰۵ مهر ۱۳۹۵

مجموعه(داستان‌های شهر و شهرنشینی)برای کودکان

محمود برآبادی به تازگی مجموعه داستانی را با عنوان «داستان‌های شهر و شهرنشینی» نوشته است. این مجموعه مشتمل بر پنج داستان با رویکرد توجه به مباحث شهرنشینی است که ویژه کودکان اول تا پنجم دبستان نوشته شده است.

به گزارش کودک پرس  محمود برآبادی که دانش‌آموخته رشته برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای است، بار دیگر با موضوع شهر و شهرنشینی دست به قلم شد.

انتشارات مدرسه مسئولیت نشر این مجموعه را بر عهده گرفته است.

برآبادی که با جمعی از نویسندگان در حوزه تالیف مجموعه‌رمان‌های چندجلدی کودکانه در انتشارات افق همکاری دارد، از پایان نگارش جلد دوم «جزیره خرگوش‌های سفید» خبر داد. این کتاب مجموعه‌ای سه‌جلدی است که به ماجراهای زندگی خرگوش‌ها در جزیره‌ای می‌پردازد که در هر جلد از آن خرگوش‌ها برای ماندن در آن جزیره با حوادث تازه‌ای روبه‌رو می‌شوند.

  همچنین «امیر خرگوش» عنوان یکی از آخرین آثار منتشرشده این نویسنده است که با همکاری انتشارات محراب قلم ویژه نوجوانان راهی بازار شده است. «امیر خرگوش» رمانی نوجوانانه است که داستان آن حول و حوش ماجراهای نوجوانی شکل گرفته که در خیابان پیروزی،‌ سه‌راه شکوفه زندگی می‌کند. او دوست دارد هرچه زودتر پول‌دار شود، ولی هر کاری که می‌کند، تیرش به سنگ می‌خورد.

محمود برآبادی که عضو هیات‌مدیره‌ انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است، بیش از ۵۰ کتاب داستان برای کودکان و نوجوانان به علاوه‌ چند فیلم‌نامه و تعدادی کتاب‌های علمی و آموزشی و نیز چند پژوهش نظری نوشته است. کتاب «داستان‌های تاریخی» وی در سال ۱۳۵۷ کتاب برگزیده‌ شورای کتاب کودک در بخش نوجوان شناخته شد.

 

منبع:    ایسنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار