6699
۰۵ مهر ۱۳۹۵

توزیع اقلام بهداشتی بین مددجویان اردبیلی

علیرضا حسین‌نژادمعاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد استان اردبیل بر اساس ظرفیت هر منطقه جغرافیایی اقدام به تهیه‌ و توزیع اقلام بهداشتی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی می‌کند.

به گزارش کودک پرس  علیرضا حسین‌نژاد با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از 51 هزار نفر از مددجویان در شهرهای بالای 20 هزار نفر که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند به مراکز درمانی معرفی شده‌اند، گفت: تامین سلامت و ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به نیازمندان یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد است که همواره در دستور کار امدادگران این نهاد قرار دارد.

حسین‌نژاد بیان کرد: پرداخت هزینه‌های درمانی برای بیماران خاص، فرانشیز بیمارستانی، نگهداری از سالمندان و بیماران زمینگیر، تهیه و توزیع سبدغذایی برای کودکان مبتلا به سوء تغذیه، توزیع اقلام بهداشتی، احداث حمام و سرویس بهداشتی و برگزاری دوره‌های مختلف بهداشت و تغذیه مناسب در راستای پیشگیری از شیوع بیماری در بین خانواده‌های تحت حمایت از جمله خدمات کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به حمایت کمیته امداد از یک هزار و 500 کودک زیر پنج سال مبتلا به سوء تغذیه گفت:  این نهاد با توزیع سبد غذایی در بین خانواده‌هایی که دارای فرزندان دچار سوء تغذیه هستند می‌کوشد مشکل کودکان آنان را رفع کند.

حسین‌نژاد با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و دورافتاده همواره جزو برنامه‌های اولویت‌دار کمیته امداد است، افزود: براساس بررسی‌های انجام شده مشکلات خانواده‌ها در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان شناسایی شده که برای انجام اقدامات لازم برای محرومیت‌زدایی و کمک به توسعه این مناطق، نیازمند همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی با این نهاد هستیم.

 

 

منبع:      تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار