موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
6692
۰۵ مهر ۱۳۹۵

اصفهان گزینه فدراسیون برای میزبانی جام جهانی کشتی کودک

حمید بنی‌تمیم ،نایب‌رئیس فدراسیون کشتی گفت: اصفهان گزینه فدراسیون کشتی برای بر عهده گرفتن میزبانی جام جهانی کودک است.

به گزارش کودک پرس  حمید بنی‌تمیم ظهر امروز که برای دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان به این شهر سفرکرده است، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات جام جهانی کشتی کودک به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود اما هنوز شهر میزبان این رویداد مشخص نشده است.

وی بابیان اینکه این رقابت‌ها در رده سنی 12 تا 14 سال به مناسبت روز جهانی کودک از 25 تا 29 آبان‌ماه سال جاری در کشورمان برگزار می‌شود، افزود: استاندار اصفهان از میزبانی مسابقات جهانی کشتی کودک در این استان استقبال کرده است.

نایب‌رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: با توجه به متن نوشته‌ شده تفاهم‌نامه برای برگزاری این مسابقات در اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان، قرار است با بررسی شرایط لازم، تا یک هفته آینده نظر خود را در خصوص میزبانی اعلام کند.

وی با اشاره به وجود زیرساخت‌های لازم در کشتی اصفهان یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که اصفهان دارد، این امکان برای فدراسیون فراهم است تا برای اجرایی کردن برنامه‌های خود به اصفهان نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

بنی تمیم بیان داشت: در کشتی اصفهان همدلی خوبی نسبت به گذشته حاکم است و این مسأله نوید خوبی برای آینده کشتی در این استان می‌دهد.

وی در پایان در خصوص نتیجه به‌دست‌آمده در المپیک ریو نیز گفت: از مجموع 8 مدال کسب‌شده کاروان ایران در المپیک، 5 مدال متعلق به کشتی بود و اگر نتیجه المپیک لندن مبنا نباشد، نتیجه خوبی گرفتیم اما باید توجه داشت که کشتی ایران، شایسته بهترین نتیجه‌هاست.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار