6676
۰۵ مهر ۱۳۹۵

مسابقات خاطرات لاله‌ها در امیدیه برگزارمی شود

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ، مسابقه خاطرات لاله‌ها در شهرستان امیدیه برگزارمی شود.

به گزارش کودک پرس  مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک امیدیه گفت : در این برنامه  که کودکان و نوجوانان  هفت تا 17 سال حضور دارند ، مربیان خاطرات جنگ تحمیلی را در قالب کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان بازگو می‌کنند.

منصوره محمدی افزود : در این برنامه مربیان کانون در بخش‌های مختلف ازجمله: خوشنویسی، نقاشی، شعر، داستان و قطعه ادبی ، کودکان و نوجوانان را با گوشه‌ای از تاریخ جنگ تحمیلی آشنا می‌کنند.

وی اظهارداشت : برگزیدگان این مسابقه 7 مهرماه هم‌ زمان با روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک امیدیه معرفی خواهند شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 58 مرکز ثابت، سیار و پستی دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی نزدیک برقرار می‌کند.

مربیان کانون در مراکز ثابت و سیار علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری وگفتگوهای آزاد  برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

 

 

 

منبع:    خبرگزاری صدا وسیما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار