6650
۰۴ مهر ۱۳۹۵

برگزاری هفته ملی کودک با محوریت موضوع عاشورا در کرمانشاه

رضا موذونی،مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: هفته ملی کودک با محوریت موضوع عاشورا از 16 تا 23 مهرماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس  رضا موذونی مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاهگفت: ویژه‌ برنامه‌های هفته کودک امسال به‌علت مصادف شدن با ماه محرم، رنگ و بوی عاشورایی دارد.

به گفته مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، بسیاری از بچه‌ها به نوحه گوش می‌دهند، اما متوجه کلام و مفهوم آن نمی‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرای این هفته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه داد: بخشی از نوحه را پخش می‌کنیم و بعد از آن به توضیح واقع کربلا شخصیت‌ها به خصوص کودکان و نوجوانان این حادثه تاریخی می‌پردازیم.

موذونی از برگزاری ویژه برنامه‌ای گسترده در سالن مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: ریاست کمیته هفته ملی کودک در استان به کانون پرورش فکری سپرده شده است.

وی شعر‌خوانی، تئاتر عروسکی به شیوه سایه‌ای با تکیه بر موضوع عاشورا و برگزاری مسابقه ویژه کودکان و… را در قالب برنامه‌های اجرایی این هفته عنوان کرد.

منبع:     فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار