6545
۰۴ مهر ۱۳۹۵

فعالیت 42مهد با حضوربیش از 1100 کودک در بهمئی

ناصر مختاری،رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهمئی گفت:در حال حاضر بیش از 1100کودک در 42 مهد شهری و روستایی بهمئی در حال فعالیت هستند.

به گزارش کودک پرس  رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهمئی با تبریک آغاز سال جدید تحصیلی و فعالیت مجدد مهدهای کودک در این شهرستان گفت:سال گذشته در مجموع 40 مهد کودک روستایی و شهری در سطح شهرستان داشتیم که تعداد آنها در سال جدید به 42عدد رسید.

ناصر مختاری درباره اینکه مهدهای کودک غیر دولتی بوده و تنها تحت نظارت سازمان بهزیستی هستند،گفت: اداره بهزیستی شهرستان در سال گذشته بیش از 154میلیون تومان جهت دادن یک وعده غذای گرم به کودکان به مهدهای کودک شهرستان اعطا کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته غذای گرم در مهدکودکهای سطح شهر نداشتیم اما امسال مهدکودکهای شهری هم تحت پوشش این برنامه قرار می گیرد.

 مختاری افزود: امسال همانند سال گذشته  باید طبق قانون برنامه دادن یک وعده غذای گرم به کودکان اجرایی شود.

رئیس اداره بهزیستی بهمئی در ادامه به لزوم داشتن بیمه مسئولیت مهد کودکها اشاره کرد و گفت: در این نوع  بیمه نامه مدیر مهدکودک با خرید این بیمه نامه کل بچه های مهدکودک را  به هر علتی در مهدکودک خسارت ببینند از جهت پزشکی ، دیه ، نقص عضو پوشش میدهد و در صورتی که لیست نام کل بچه های مهد کودک در بیمه قید شده باشد حتی خارج از مهد کودک در کل ایران پوشش خواهند داشت .

مختاری تصریح کرد:با توجه به ضعیف بودن این قشر از جامعه و آسیب پذیر بودن آنها،  داشتن و خرید این نوع بیمه نامه برای مهد های کودک لازم است .

وی افزود: سال گذشته 45 دوره مربیگری مهد کودک برگزار کردیم که در این دوره ها به مربیان روانشناسی کودک، آموزشهای تخصصی دینی و مهد داری آموزش داده شد و سعی می کنیم امسال این دوره ها حداقل ماهی یکبار برگزار شود و از استاید مجرب استفاده کنیم.

رئیس اداره بهزیستی بهمئی در پایان سخنان خود با تقدیر از کانون توسعه و همیاری مهد کودکهای شهرستان بهمئی، گفت: ویژه برنامه جشن آغاز بازگشایی مهدکودکها توسط این کانون برگزار شد که از همه اعضای آن تقدیر و تشکر می شود.

منبع:   دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار