6495
۰۴ مهر ۱۳۹۵

تجمع اعتراض آمیز زنان یمنی نسبت به تداوم حملات عربستان به زنان و کودکان این کشور

با برگزاری تجمعی،زنان یمنی در استان صنعا پایتخت این کشور ادامه جنایت های بی رحمانه ائتلاف سعودی- آمریکایی در حق زنان و کودکان این کشور را محکوم کردند و خواستار واکنش مجامع جهانی نسبت به این موضوع شدند

به گزارش خبرنگارکودک پرس  زنان منطقه «الاعروش» در شهر «خولان الطیال» در استان صنعا تجمعی اعتراض آمیز برگزار کردند و در آن کشتار بی رحمانه مسافران منطقه «الوتده» در «خولان»را توسط جنگنده های ائتلاف سعودی به شدت محکوم کردند.
شرکت کنندگان اعلام کردند که قربانیان این حمله بی رحمانه، زنان و کودکان بودند.
زنان یمنی در این تجمع تاکید کردند که جنایت های ائتلاف سعودی در استان های مختلف، هرگز یمنی ها را از مقاومت در برابر دشمن و دفاع از آزادی و استقلالشان باز نمی دارد.
جنگنده های ائتلاف سعودی  با سکوت محافل بین المللی٬ بیش از 20 مرتبه مناطق مختلف استان های صنعا، صعده و الحدیده را بمباران کرده است.
در جریان حملات توپخانه ای ائتلاف سعودی به منازل شهروندان در روستای «المقربه» در منطقه «شرعب» نیز یک کودک کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند.
یک سال و نیم از حمله همه جانبه عربستان و ائتلافش به یمن می گذرد. در این مدت نه تنها عربستان نتوانسته به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد، بلکه خسارت های انسانی، مالی و نظامی بسیاری متحمل نیز شده است.
بنا بر آماری که منابع یمنی اعلام کردند حدود 10 هزار نفر در این حملات کشته و حدود 30 هزار نفر نیز زخمی شده اند.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار