6441
۰۳ مهر ۱۳۹۵

زنگ مهر در مجتمع آموزشی آفرینش نواخته شد

سال تحصیلی جدید با حضور معاون سیاسی فرماندار مشهد در مجموعه آموزشی آفرینش ویژه دانش‌آموزان نیازهای ویژه و کودکان چند معلولیتی آغاز شد

به گزارش کودک پرس  زنگ مهر با حضور معاون سیاسی فرماندار مشهد در مجموعه آموزشی آفرینش ویژه دانش‌آموزان نیازهای ویژه و کودکان چند معلولیتی نواخته شد.

حیدر خوش‌نیت ضمن آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان مجموعه آفرینش گفت: این مجموعه توانمندی‌های بسیار زیادی دارد و مدیر و مربیان دبیرستان توانسته‌اند استعداد دانش‌آموزان را شکوفا کنند.

وی ضمن تقدیر از تلاش مدیریت مجموعه آموزشی آفرینش افزود: امیدوارم سال تحصیلی را با انرژی مضاعف آغاز کرده و ادامه روی راه شهیدان برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باشید.

مجموعه آفرینش در سال تحصیلی 95-96 فعالیت خود را با 70 دانش‌آموز زیر نظر آموزش‌وپرورش استثنائی استان آغاز کرده است.

کلاس‌های مشبک‌بری روی چوب، معرق، درودگری، کمک‌کار خیاطی و کشت گیاهان جالیزی از جمله کلاس‌های مجموعه آموزشی آفرینش است که با توجه به توانمندی دانش‌آموزان در رشته مورد علاقه‌شان مهارت‌های لازم را به آن‌ها می‌آموزد.

دوره تحصیلی در مجموعه آموزشی آفرینش در بخش اول کلاس‌های هفتم، هشتم و نهم و در بخش دوم کلاس‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به مدت شش سال به پایان می‌رسد که با برگزاری آزمون مدرک دیپلم فنی حرفه‌ای اعطا می‌شود.

مجموعه آفرینش با تأکید بر مساله پرورش دانش‌آموزان به بحث تربیت و پرورش می‌پردازد.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار