6435
۰۳ مهر ۱۳۹۵

معرفی سرپرست جدیدکانون پرورش فکری اصفهان

روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از انتصاب مهدی قربانی به عنوان سرپرست جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان خبر داد

به گزارش کودک پرس   در مراسمی با حضور معاون فرهنگی کانون و مشاور اجرایی مدیرعامل، حامد عسگری‌فر تودیع و مهدی قربانی به عنوان سرپرست جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان معارفه شد.

رضا قمرزاده معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در این آئین با اشاره به ویژگی‌های کار در کانون اظهار داشت: زیبایی‌های فطرت در کودکان به خوبی جلوه‌گر می‌شود و مربیان و همکاران در کانون با زیباترین پدیده الهی در بهترین مقطع سنی همراه هستند و این موضوع سختی و مشکلات کار را برای آن‌ها شیرین می‌کند.

مهدی قربانی سرپرست جدید کانون نیز در این مراسم گفت: امیدوارم با همکاری سایر کارکنان زمینه‌‌های لازم برای توسعه و گسترش فعالیت‌ها در کانون استان هرچه بیشتر فراهم شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های سیدحامد عسگری فر در بیش از 6 سال حضور در کانون استان ابراز امیدواری کرد در آینده نیز از نظرات و مشورت‌های راهگشای وی در جهت پیشبرد برنامه‌ها بهره مند شویم.

 

 

 

منبع:    تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار