6325
۰۱ مهر ۱۳۹۵

برپایی نمایشگاه دست ساخته های خلاقانه برای کمک به کودکان سرطانی

عبدالکریم رستمی ،مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج گفت: کودکان شرکت کننده در کلاس های تابستانه کانون حضرت فاطمه الزهرا (س) این ناحیه اقدام به برپایی نمایشگاه به نفع کودکان سرطانی فروش دست ساخته های خلاقانه خود از مواد دور ریختنی کردند.

به گزارش کودک پرس  عبدالکریم رستمی گفت: کودکان در این حرکت نمادین به مردم یادآور شدند که در روز های سخت زندگی باید به هم کمک کنیم و با کمک به افراد نیازمند مهربانی و گذشت را با رفتارمان به دیگران آموزش دهیم.
وی اظهار کرد: کودکان با این اقدام معنوی – فرهنگی بار دیگر به ما بزرگترها تلنگری زدند که کمک به نیازمندان به ویژه کودکانی که با بیماری سخت و طاقت فرسایی چون سرطان روز گار می گذرانند را هیچگاه از یاد نبریم.
وی مهمترین پیام این کودکان خلاق ، مهربان و متعهد را تقویت کار نیک و حس مسوولیت در مقابل افراد نیازمند به یاری ، گسترش دامنه کمک های مردمی به کودکان سرطانی و شکر از خداوند سبحان که در سلامتی بسر می بریم ذکر کرد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: کودکان کانون حضرت فاطمه الزهرا (س) با به نمایش گذاشتن نقاشی، ساخت وسایل مختلف با مواد دور ریختنی،سفال های دست ساز و … و فروش به بازدید کنندگان به کمک کودکان سرطانی گام برداشتند.
رستمی گفت: این نمایشگاه با مشارکت اولیای کودکان در پارک چمران کرج برپا شد.
وی انتقال پیام های آموزشی چگونگی حفاظت از محیط زیست را با هدف گسترش فرهنگ زیست محیطی در بین شهروندان را از دیگر برنامه های کودکان در این نمایشگاه عنوان کرد.

 

 

 

منبع:    ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار