6280
۰۱ مهر ۱۳۹۵

جشن شکوفه ها در آستارا برگزار شد

یک هزار و ۴۵۰ دانش آموز کلاس اولی در آستارا با برگزاری جشن شکوفه ها ،ورود به عرصه علم آموزی را جشن گرفتند

به گزارش کودک پرس  مراسم جشن شکوفه ها ویژه دانش آموزان اول ابتدایی با حضور دانش آموزان و اولیای آنها در مدرسه معلم این شهر برگزار شد.

در این آئین یک هزار و ۴۵۰ دانش آموز ابتدایی همزمان با سراسر کشور آغاز سال تحصیلی جدید را جشن گرفته و وارد کلاس های تعلیم و تربیت شدند.

جشن شکوفه ها در ۷۸ مدرسه شهری و روستایی این شهرستان برگزار و دانش آموزان کلاس اولی با حضور در مدارس سر کلاس های درس نشستند.

یک هزار و ۵۰ نفر پیش دبستانی نیز امروز با شرکت در جشن غنچه ها که در مدرسه پروین اعتصامی برگزار شد به مهد کودک رفتند.

سامان ساسانیان، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بندر آستارا در جشن شکوفه ها در مدرسه معلم این شهر آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و برای دانش آموزان سال تحصیلی خوب همراه با موفقیت و سربلندی را آرزو کرد.

وی از دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور نام برد و افزود: امیدواریم با پشتکار خود برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بندر آستارا با تبریک دفاع مقدس، تصریح کرد: اگر امروز ما در امنیت سال تحصیلی جدید را جشن می‌گیریم به برکت ایثارگری و از خودگذشتگی جوانانی است که برای دفاع از کشور جان شیرین خود را نثار کردند.

ساسانیان با بیان اینکه باید قدردان خون شهدا باشیم و راهشان را ادامه دهیم، گفت: دانش آموزان با تحصیل و کسب علمو دانش برای رساندن کشور به اوج قله های عزت تلاش کنند.

منبع:    شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار