6231
۰۱ مهر ۱۳۹۵

ضرورت توجه به ابعادمعنوی در برنامه‌های هفته ملی کودک

جواد زاهدی ،مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: هفته ملی کودک، امسال با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) مصادف است و باید در این هفته به بعد معنوی برنامه‌ها توجه شود.

به گزارش کودک پرس  جواد زاهدی  در اجلاس رؤسای مناطق 24گانه آموزش و پرورش استان که در آستانه بازگشایی مدارس در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی و آموزش و پرورش از سال گذشته با امضای تفاهم‌نامه‌ای فعالیت مشترک خود را گسترش دادند که نتایج چشمگیری دربر داشت.

این مسؤول با اشاره به بازگشایی مدارس، گفت: با توجه به اینکه مخاطب کانون و آموزش و پرورش دانش‌آموزان هستند، به نوعی لازم است این همکاری را گسترش دهیم.

زاهدی ضمن اشاره به فرا رسیدن ماه مهر و برگزاری اولین جلسه کمیته استانی هفته ملی کودک در هفته آینده، اظهار داشت: امسال با توجه به مصادف شدن هفته ملی کودک با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و ماه محرم و بعد معنوی برنامه‌ها، خواستار همکاری آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های این هفته که به صورت مشترک با نهادها و سازمان‌ها برگزار می‌شود، هستیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اشاره به اجرای برنامه‌های نشاط‌آور، تئاتر و نمایش عروسکی در سالن‌های نمایش کانون که در طول سال برگزار می‌شود، از رؤسای مناطق 24گانه استان خواست که مدیران مدارس دانش‌آموزان را به کانون هدایت کنند.

زاهدی با تأکید بر تقویت تعامل بین‌سازمانی و بازگشایی مدارس، گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال« اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و تولید کالاهای ایرانی از سوی کانون در صدد هستیم.

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های فروش محصولات را با همکاری آموزش و پرورش بیش از پیش سامان می‌دهیم تا دانش‌آموزان بتوانند از این کالاها استفاده کنند و بتوان از این طریق به هدف ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی رسید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اشاره به گستره فعالیت کانون زبان ایران در آذربایجان‌غربی و نیاز به راه‌اندازی مراکز آموزشی جدید کانون زبان در برخی از شهرها به منظور آموزش زبان‌های خارجی، نقش آموزش و پرورش و همراهی آن را در این مسیر مهم عنوان کرد.

زاهدی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با یک تعامل سازنده در جهت ارتقای فعالیت‌های کانون و آموزش و پرورش که یک پایگاه آموزشی مشترک هستند، گام برداریم.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار