6228
۰۱ مهر ۱۳۹۵

برگزاری کارگاه آموزشی کودک، نوجوان و تربیت دینی در لرستان

منصور احمدی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، گفت: کارگاه آموزشی یک روزه کودک، نوجوان و تربیت دینی، در استان لرستان با حضور 300 نفر از مربیان قرآنی سراسر استان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس  منصور احمدی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، چهارشنبه، 31 شهریورماه، در کارگاه آموزشی یک‌ روزه کودک، نوجوان و تربیت دینی، ضمن خیرمقدم به حاضرین در کارگاه، به خطرات پیش‌روی کودکان و نوجوانان در دنیای امروزی اشاره کرد.
وی ادامه داد: ما در زمانی قرار داریم که کودکان ما با استفاده از رایانه یا تلفن همراه خود و به راحتی به مطالب مختلفی در رابطه با موضوعات مختلف دسترسی دارند و به نوعی می‌توان گفت که کودک عصر حاضر کودکی است که بیشتر از آنکه تحت تربیت خانواده قرار بگیرد تحت تأثیر و تربیت جامعه و رسانه‌های فضای مجازی است.
احمدی با اشاره به این‌که تربیت دینی کودکان و نوجوانان دغدغه دستگاه‌های فرهنگی استان است، اظهار کرد: در نظر داریم با برگزاری کارگاه‌های آموزشی اینچنین راه‌های مبارزه با هجمه‌هایی که علیه فرهنگ ما شده را بیاموزیم.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: در این راستا از 300 نفر از مربیان قرآنی دعوت شده که در این کارگاه حضور داشته باشند.

 

 

منبع:   خبرگزاری قرآن

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار