6219
۰۱ مهر ۱۳۹۵

جشن شکوفه هادر کنگاور

یک هزار و 250 دانش آموز کلاس اولی در شهرستان کنگاور با ورود به کلاس های درس، آماده کسب علم و دانش شدند.

به گزارش کودک پرس  مدیر آموزش و پرورش کنگاور در مراسم نمادین زنگ شکوفه ها که در دبستان شاهد کنگاور نواخته شد، همزمانی سالگرد دفاع مقدس و جشن شکوفه ها را اتفاق مبارکی دانست و گفت: نخستین روز شکوفایی کودکان در روز شکوفه ها و بستر و سنگ بنای شکوفا شدن آنان در این روز است.
به گفته صادق رشتیانی، باید فضای بانشاط و سرزنده ای را در همه مدارس شهرستان ایجاد کنیم تا کودکان ما با روحیه بهتر درس بخوانند تا برای آینده خود فردی مفید باشند.
وی، تربیت دینی و معنوی دانش آموزان را امری بسیار مهم دانست و افزود: تربیت دینی و معنوی کودکان جامعه اسلامی از امروز و با آغاز سال تحصیلی شروع شده و باید اولویتی اساسی برای تک تک معلمان و اولیا باشد.
وی، دوران پیش دبستانی و ابتدایی را بهترین فرصت برای تعلیم و تربیت دانش آموزان عنوان و اضافه کرد: با توجه به اینکه شخصیت کودکان در این دوره شکل می گیرد ما نیز باید برنامه های خوبی در این زمینه برای آنان داشته باشیم.
رشتیانی ادامه داد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با کمک معلمان، مدیران و اولیای دانش آموزان محورهای مهم پیش بینی شده در سال تحصیلی جدید را اجرا و بسترهای مناسبی را برای درس آموزی فرزندان میهن اسلامی آماده کنیم.
شهرستان کنگاور حدود 13 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که از این تعداد یک هزار و 250 دانش آموز کلاس اولی هستد؛ همچنین امسال در کنگاور 550 نفر وارد مراکز پیش دبستانی می شوند.

 

 

 

منبع:   ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار