6207
۰۱ مهر ۱۳۹۵

برگزاری نمایشگاه آثار فرهنگی اعضای کانون پرورش فکری کودکان در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته ملی کودک نمایشگاهی از آثار فرهنگی و هنری اعضای مرکز فرهنگی و هنری شهرستان بن دایر خواهد شد.

به گزارش کودک پرس  فرزاد رحیمی با اشاره به اجرای فعالیت‌های مختلف توسط کودکان و نوجوانان مراکز کانون در سراسر استان اظهار کرد: کارگاه‌های نقاشی با موضوع غدیر، کارت پستال‌سازی، کارگاه ادبی، چیدن پازل و معرفی کتاب و بیان قصه‌ از وقایع غدیر و قربان در دهه کرامت در مرکز فرهنگی و هنری شهرستان بن اجرا شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: همزمان با هفته ملی کودک در شهرستان بن نمایشگاهی از آثار اعضای کودکان و نوجوانان برپا خواهد شد و این آثار در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان داشت: اجرای طرح «با من بخوان» در زمینه روخوانی کتاب برای کودکان مقطع دوم ابتدایی از سوی مرکز فرهنگی و هنری شهرستان بن انجام شد.

رحیمی افزود: کارگاه آموزش روخوانی کتاب پیش از آغاز سال تحصیلی برای یادآوری مطالب گذشته و افزایش توجه به علائم نگارشی بسیار مفید است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آموزش صحیح روان خواندن، یادگیری تلفظ صحیح کلمات، تقویت گنجینه لغات کودکان و ترویج کتابخوانی در بین کودکان از اهداف اصلی این طرح بوده است.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار