6204
۰۱ مهر ۱۳۹۵

برگزاری جشن «نامه‌هایی به آسمان» در سنندج

سرکوت نجفی ،معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج گفت: به مناسبت اول مهرماه، فصل بازگشایی مدارس و در راستای حمایت از کودکان و دانش‌آموزان بی‌سرپرست و بی‌بضاعت، جشن «نامه‌هایی به آسمان» فردا در پارک 28 دی آبیدر برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس  سرکوت نجفی گفت: شهرداری با هدف ایجاد روحیه مناسب برای دانش‌آموزان در اول مهرماه اقدامات و تمهیدات لازم را انجام داده است.

وی بیان کرد: با هدف حمایت از دانش‌آموزان و کودکان بی‌سرپرست این شهرداری اقدام به برگزاری جشنی با عنوان نامه‌های به آسمان جشن بادکنک ها در پارک 28 دی آبیدر می‌کند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج گفت: این برنامه شاد و مهیج فردا عصر از ساعت 17 آغاز می‌شود و ورود برای عموم مردم آزاد است.

نجفی افزود: این جشن شامل برنامه‌های نظیر موسیقی کودکان توسط گروه دیلان، توزیع بادکنک برای نوشتن دل‌نوشته و رهاسازی آن و همچنین برنامه‌های شاد و مسابقه است.

وی افزود: در راستای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت مقرر شد که تمامی مدیران شهرداری سنندج حقوق یک روز خود را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کنند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج تبیین کرد: از ابتدای هفته آینده هم تمامی مدیران شهرداری با حضور در مدارس سطح شهر ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی به دانش‌آموزان و معلمان اقدام به توزیع اقلام و بسته‌های فرهنگی و نوشت‌افزار می‌کنند.

نجفی در پایان ابراز امیدواری کرد: با اجرای برنامه‌های فرهنگی و شاد فضای نشاط بخشی در آغاز سال تحصیلی برای دانش‌آموزان فراهم شود.

منبع:     فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار