6137
۳۱ شهریور ۱۳۹۵

پرداخت ماهانه 50 هزار تومان به 20 هزار کودک تحت پوشش بهزیستی

حسین نحوی نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشورگفت: بالغ بر 20 هزار کودک تحت پوشش بهزیستی هستند که این سازمان ماهیانه مبلغ 50 هزار تومان به آن ها اعطا می کند.

به گزارش کودک پرس  به گزارش کودک پرس حسین نحوی نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشوربا اشاره به آغاز مدارس اظهار داشت: بر اساس روال هرساله تامین آسایش کودکان استثنایی بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.
وی تصریح کرد: بر این اساس که این وزارتخانه بودجه مشخصی را که مجلس به این موضوع اختصاص داده است، جهت رفاه حال این کودکان استفاده می کند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به رایگان بودن سرویس مدارس کودکان استثنایی گفت: با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش بودچه میلیاردی مناسبی را در این خصوص دارد، به نظر می رسد با رایگان بودن سرویس ها مشکلی ندارد.

نحوی نژاد در ادامه به بودجه اختصاصی بهزیستی برای این کودکان اشاره و مطرح کرد: بالغ بر 20 هزار کودک تحت پوشش بهزیستی هستند که این سازمان ماهیانه مبلغ 50 هزار تومان به آن ها اعطا می کند.

وی بیان کرد: تمامی این کودکان از مدارس استثنایی استفاده نمی کنند و بسته به نوع معلولیتشان گاها در مدارس معمولی نیز ثبت نام می شوند.

 

 

منبع:   افکارنیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار