6106
۳۱ شهریور ۱۳۹۵

ضرورت احیای آموزه‌های قرآنی در رابطه با نقش تربیتی مادر

متخصص زنان و زایمان از کشور بوسنی گفت:آموزه‌های قرآنی و اسلامی در رابطه با نقش زنان، مادری و پرورش فرزندان، تعالیمی ارزشمند هستند که علم پزشکی نیز اهمیت آن‌ها را همواره تأیید کرده است؛ این آموزه‌ها باید برای زنان و مادران جوان دنیای امروز احیاء شود.

به گزارش خبرنگارکودک پرس  «آدمی لوتولی سمیره»، متخصص زنان و زایمان از کشور بوسنی گفت: با توجه به اهمیت دستورات و آموزه‌های قرآنی ؛مقالات متعددی در مورد آیات قرآنی در مورد نقش مادر در تغذیه و تربیت کودک نوشته‌ام که در نشریات و کتاب‌های چاپی و آنلاین منتشر شده‌اند. همچنین دوره‌هایی را برای مادران جوان برگزار کرده امکه در مورد نقش مادری و تغذیه کودکان به آنان آموزش داده‌ام.
این پزشک متخصص بوسنیایی  گفت: به عقیده من مادران جوان در عصر حاضر در این رابطه دانش کافی ندارند و راه به ظاهر آسان‌تر را برای پرورش کودکان انتخاب می‌کنند. ما با مراجعه به قرآن و آموزه‌های پیامبر(ص) در مورد پرورش کودک به آن‌ها از اهمیت آموزه‌های قرآنی در عرصه پزشکی می‌گوییم و به صورت مستند به آن‌ها نشان می‌دهیم که این اصول هرگز قدیمی نمی‌شوند و برای همیشه مورد استفاده می‌توانند باشند زیرا ارزش زیادی برای سلامت بانوان و فرزندان دارند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار