6103
۳۱ شهریور ۱۳۹۵

تشکیل کارگاه آموزشی کودک و نوجوان و تربیت دینی در لرستان

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان اعلام کرد: کارگاه آموزشی کودک و نوجوان و تربیت دینی، 31 شهریورماه دراستان لرستان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس  حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان ضمن بیان این مطلب گفت: کارگاه آموزشی کودک و نوجوان و تربیت دینی، چهارشنبه، 31 شهریورماه با حضور امیرخانی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حضور 250 مربی قرآن بانوی از سوی مؤسسات قرآنی و تشکل‌های مردمی و مسئولان فرهنگی دستگاه‌ها در این کارگاه، عنوان کرد: کارگاه فوق به مدت یک روز در مجتمع شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد تشکیل می‌شود.
امیدیان بیان کرد: این کارگاه از ساعت هشت صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در دو نوبت صبح و عصر برپا می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان تصریح کرد: ارائه مطالب و مباحث غدیرشناسی و سرفصل‌هایی درخصوص نحوه تربیت دینی کودکان چون تبیین نیازهای جسمانی و روانی کودک، آموزه‌های دینی تربیت دختران، بیان شاخص‌های تربیت مذهبی در خانواده، چگونگی رعایت مساوات میان کودکان در تعلیم و تربیت و… از جمله مباحثی است که طی این جلسه به آن پرداخته می‌شود.

 

 

منبع:    خبرگزاری قرآن

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار