6087
۳۱ شهریور ۱۳۹۵

ضرورت ترویج مفاهیم سبک زندگی برای قشر کودک و نوجوان

منیر صادقی،عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی بر ضرورت ترویج مفاهیم سبک زندگی برای قشر کودک و نوجوان تاکید کرد

به گزارش کودک پرس  منیر صادقی،عضو شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی  اظهار کرد: کودکان و نوجوانان چون آموزش پذیری بیشتری دارند، بنابراین باید مفاهیم ارزشی از جمله سبک زندگی در بین این قشر ترویج یابد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین بخش فرهنگ سازی باید در قشر کودک و نوجوان صورت بگیرد، بر ضرورت فرهنگ سازی و ترویج مفاهیم سبک زندگی در بین این قشر تاکید کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، کودکان و نوجوانان را قشر بنیادی جامعه معرفی کرد که آینده سازان کشور هستند و افزود: باید ابتدا در امر آموزش، از خود شروع کنیم و سپس فرزندانمان را آموزش صحیح بدهیم.

صادقی با اشاره به اینکه سبک زندگی یکی از اساسی‌ترین مسائل و موضوعاتی است که باید در بین افراد جامعه تبیین و گسترش یابد، عنوان کرد: باید در این زمینه فقط به حرف بسنده نکنیم و راهکار هم ارائه دهیم.

وی گفت: این امر باید در خراسان شمالی جلوه بیشتری داشته باشد چرا که رهبری در استان خراسان شمالی موضوع سبک زندگی را بیان فرمودند.

صادقی اظهار داشت: برگزاری همایش ملی سبک زندگی در خراسان شمالی کمک بسیار زیادی در ترویج سبک زندگی و نهادینه شدن فرهنگ اسلامی ایرانی در بین خانواده‌ها خواهد کرد.

منبع:   مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار