موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
606
۱۷ مرداد ۱۳۹۵

«بچه‌های جسور 1» در مهرماه آماده نمایش می‌شود

فیلم سینمایی «بچه‌های جسور» دارای شخصیت‌های فانتزی و خیالی هست که باید ساخته شوند.

به گزارش کودک پرس حجت‌الله سیفی در ارتباط با فیلم‌های سینمایی «بچه‌های جسور 1» و «بچه‌های جسور 2» گفت: در حال حاضر مشغول به آماده سازی بخش‌هایی از فیلم سینمایی «بچه‌های جسور 2» هستم که در ارتباط با جلوه‌های ویژه رایانه‌ای است و وپژال افکت‌های حاصی را در نظر داریم که باید انجام شود.

وی در ادامه در ارتباط با بخش‌هایی از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای این اثر سینمایی گفت: در فیلم سینمایی «بچه‌های جسور» دارای شخصیت‌های فانتزی و خیالی هستیم که باید ساخته شوند ما اهریمن‌هایی را می‌بینیم که به شکل گراز، مورچه، سوسمار و … در آمده‌اند.

سیفی اظهار کرد: فیلم سینمایی «بچه‌های جسور 1» آماده شده است و علاقه‌مندیم در مهر ماه سال همزمان با باز شدن مدارس آن را به نمایش عمومی در سینماهای کشور در بیاوریم تا مخاطبان کودک نیز در آغاز سال تحصیلی خود بتوانند فیلم مخصوص به خود را در سالن سینما ببینند.

این کارگردان در ارتباط با کیفیت جلوه‌های ویژه رایانه‌ای فیلم «بچه‌های جسور» و رقابت آن با آثار خارجی مبنی بر صحبت‌های برخی از افراد که در این عرصه فعال هستند و ادعای رقابت با اثار هالیوودی در این عرصه را دارند گفت: به هر حال ایرانی است ادمهای که در هالیوود در این عرصه فعال هستند از سال‌ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و ما نمی‌توانیم خود را با آنها مقایسه کنیم. گاهی انتقاد هایی می‌شود که گارد می‌گیرند باید این فیلم اکران شود و بد در موردش حرف بزنم که بنا دارم در آن زمان طی یک نشست خبری این کار را انجام دهم.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار