6005
۳۰ شهریور ۱۳۹۵

شرکت 500 نفر در جشنواره عید تا عید ورزش های همگانی همدان

مریم روحی؛ نایب رئیس هیات ورزش های همگانی همدان گفت: 500 نفر در جشنواره نشاط و شادابی عید تا عید ورزش های همگانی همدان شرکت کردند.

به گزارش کودک پرس  مریم روحی ؛نایب رئیس هیات ورزش های همگانی همدانگفت: توجه به قشر کودک و نوجوان و قرار گرفتن خانواده ها در محوریت شادمانی و نشاط سالم در فضای اجتماعی، ترویج فرهنگ ورزش در بین آحاد جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان و ارائه آموزش های مختلف با اجرای برنامه های کودکانه از جمله اهداف اصلی در برگزاری این جشنواره بود.
وی اضافه کرد: برگزاری برنامه هایی فرهنگی، مفرح و آموزنده همواره مورد توجه خانواده ها است و هیات ورزش های همگانی همدان با همکاری کمیته بازی های کودکانه و اجرای حمید رضایی مجری برنامه های کودک صدا و سیمای مرکز همدان و رئیس این کمیته در طول سال ده ها برنامه متنوع را برای خانواده ها به ویژه کودکان برگزار می کند.
روحی خاطرنشان کرد: این جشنواره ها علاوه بر فراهم کردن محیط شاد و پرنشاط برای کودکان و نوجوانان، بهترین فرصت برای ارتقا سطح دانش و آموزش آنها بود ضمن اینکه در چارچوب اهداف برنامه های اجرایی، لزوم توجه به بازی های آموزشی و تفریحی سنین پایه توسط خانواده ها نیز مورد تاکید قرار گرفت.
نایب رئیس هیات ورزش های همگانی همدان با تاکید بر اینکه کمیته بازی های کودکان یکی از مهمترین کمیته های هیات به شمار می رود گفت: با فعالیت های ورزشی تخصصی در سنین کودکی می توانیم به داشتن جامعه ای سالم در آینده امیدوار باشیم و این مسئولیت را کمیته بازی های کودکانه با برگزاری برنامه های هدفمند می تواند به خوبی در سطح جامعه انجام دهد.
روحی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره عید تا عید یکی از راههای انتقال آموزش و مفاهیم خاص کودکان با انجام بازی و ورزش بود خاطرنشان کرد: در قالب اینگونه جشنواره ها کودکان در محیطی شاد و جذاب آموزش ها را بهتر و تاثیرگذارتر فرا خواهند گرفت.
جشنواره عید تا عید ورزش های همگانی همدان در پنج پارک بزرگ سطح این شهر برگزار شد.

 

 

منبع:   ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار