5930
۲۹ شهریور ۱۳۹۵

بوی ماه مهر در محک

کودکان مبتلا به سرطان محک در جشنی با همراهی گروه‌های نمایشی و موسیقی، زیر سقف بیمارستان به استقبال ماه مهر رفتند.

به گزارش کودک پرس  نیکوکاران ایران 25 سال است که کودکان مبتلا به سرطان محک را با حمایت درمانی و رفاهی یاری می‌دهند تا ضمن رسیدن به سلامتی، کیفیت زندگی آنها به خاطر سرطان آسیب نبیند
به گزارش روابط عمومی محک، آغاز سال تحصیلی براي كودكان محك نويدبخش اتاق‌هايي است كه با حضور معلمان داوطلب رنگ كلاس درس مي‌گيرند. تخت‌هاي بستري، راحت‌ترين نيمكت‌ها مي‌شوند و دفتر و كتاب‌ها كنار ميزهاي دارو جا خوش مي‌كنند تا کودکان مبتلا به سرطان در دوران درمان از روند عادی زندگی دور نشده و مانند هر کودک دیگری برای زندگی پرامید در آینده آماده شوند.
به همین منظور محک همه ساله به مناسبت آغاز سال تحصیلی با برگزاری جشن‌هایی برای فرزندانش به آنها بسته یا هزینه لوازم التحریر اهدا می‌کند تا شوق آموختن در وجودشان پویاتر شود. اهدای 1000 بسته لوازم التحریر به کودکان مبتلا به سرطان به همت شرکت سامسونگ نیز بخشی از برنامه امسال محک به مناسبت آغاز سال تحصیلی 1395 بود.

نیکوکاران ایران 25 سال است که کودکان مبتلا به سرطان محک را با حمایت درمانی و رفاهی یاری می‌دهند تا ضمن رسیدن به سلامتی، کیفیت زندگی آنها به خاطر سرطان آسیب نبیند. قهرمانان كوچك مبارزه با سرطان در روزهاي درمان تا رسيدن به سلامتي، پر اميد قدم برمی‌دارند تا بدانند، بخوانند و بنويسند كه سرطان، پايان زندگي نيست.

 

 

منبع:    عصرایران

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار