5910
۲۹ شهریور ۱۳۹۵

شکار کودک سه ساله توسط باشگاه منچستر سیتی

پس از اینکه مادر یک کودک سه ساله، ویدئویی از پسرش در فضای مجازی منتشر کرد، این پسر بچه ،مورد توجه اساتید حرفه ای فوتبال منچستر قرار گرفت و بزرگترین شانس زندگیش را به دست آورد.

به گزارش خبرنگارکودک پرس   “جکسون لال” نام پسر سه ساله ای است که پس از اینکه فیلمی از بازی فوتبال او توسط مادرش در شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر شد، مورد توجه و استقبال مربیان آکادمی فوتبال منچستر سیتی قرار گرفت.

در این فیلم خردسالی سه ساله که از طرفداران پر و پا قرص مسی است، با بر تن داشتن لباس بارسلونا به همراه ضربه هایی که به توپ می زند به دور باغچه حیاطشان می دود.

مادر این پسر خردسال که هرروز با جکسون و پسر دیگرش که چهار سال سن دارد در حیاط فوتبال بازی می کند، هیچ گاه تصور نمی کرد که ویدئوی بازی فرزندش مورد توجه اساتید حرفه ای فوتبال منچستر قرار گیرد و وقتی برای اولین بار با پیام مربیان منچستر مواجه شده، آن را یک شوخی مضحکانه تلقی کرده است.

مادر این کودک سه ساله می گوید: ” مربیان چلسی در ابتدا باورشان نمی شد که جکسون تنها سه سال دارد، پسرم به قدری هیجان زده است که هرروز از من می پرسد چقدر طول می کشد تا من بتوانم به صورت حرفه ای با چلسی بازی کنم؟”

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار