5743
۲۸ شهریور ۱۳۹۵

برگزاری نمایش شاد و کودکانه (قصه‌ای از سرزمین مهربونی)در قم

نمایش شاد و کودکانه «قصه ای از سرزمین مهربونی» به نویسندگی محمدرضا شاه مردی و به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی خجسته گی به همت اداره کل بهزیستی و موسسه تئاتر طراوت استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس  نمایش شاد و کودکانه «قصه‌ای از سرزمین مهربونی» با هنرنمایی چند تن از معلولان جسمی حرکتی استان قم از ۲۶ الی ۳۱ شهریور در فرهنگسرای جوان اجرا می‌شود.در این نمایش، 6 هنرمند قمی از جمله علی اصغر تقی پور، مرتضی عقیقی، هاشم موسوی، مهتاب عابدین زاده، فاطمه آخوندیان و زهرا موسوی به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «قصه ای از سرزمین مهربونی» در چهارمین جشنواره تئاتر معلولین آفتاب در شهرستان اراک موفق به کسب جوایز مهم شد و مهدی خجستگی به عنوان کارگردان دوم،  اصغر تقی پور به عنوان بازیگر اول مرد و فاطمه آخوندیان، مهتاب عابدین زاده و زهراسادات موسوی به ترتیب به عنوان بازیگر اول تا سوم زن در این جشنواره معرفی شدند.

همچنین نمایش «قصه ای از سرزمین مهربونی» به جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ایران راه یافته است.

این نمایش با هدف فرهنگسازی و شکوفایی استعدادهای معلولان اجرا می‌شود تا بدین وسیله زمینه برای زندگی و استقلال بیشتر معلولان فراهم شود.

نمایش قصه ای از سرزمین مهربانی هر روز ساعت 19 در فرهنگسرای جوان واقع در انتهای خیابان خاکفرج در قم اجرا می‌شود که علاقه مندان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با شماره 09195196859 تماس حاصل کنند.

نمایش شاد و کودکانه «قصه ای از سرزمین مهربونی» از 26 شهریور به روی صحنه رفته است و تا روز 31 شهریور، هر روز ساعت 19 در خانه نمایش ماه واقع در خیابان خاکفرج، جنب نمایشگاه دائمی، انتهای فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند جهت رزور و تهیه بلیط با شماره تلفن همراه 09195196859 تماس بگیرند.

منبع:    شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار