5654
۲۷ شهریور ۱۳۹۵

دستگیری جمعیت امام علی (ع) زنجان از نیازمندان

جمعیت امام علی (ع) یکی از جمعیت های فعال استان زنجان است که با اقدامات داوطلبانه ازکودکان کار و زنان بدسرپرست، بی سرپرست یا سرپرست خانوار دستگیری می کند.

به گزارش کودک پرس   جمعیت امداد دانشجویی – مردمی امام علی (ع) یک سازمان مستقل مردمی (غیر وابسته به سازمان ها و نهادهای دولتی) و غیر سیاسی است که از سه سال گذشته در استان زنجان فعالیت خود را آغاز کرده است و امروز پله های ترقی را در خدمت به مردم می گذارند.

موسوی یکی از اعضای این جمعیت در استان زنجان گفت:این جمعیت حامی کودکان کار، زنان بی سرپرست، سرپرست خانوار و زنان بد سرپرست است.

موسوی با بیان اینکه  تمام محصولات ارائه شده در نمایشگاه های برپاشده توسط این جمعیت ساخته دست کودکان کار و زنان بدسرپرست، بی سرپرست یا سرپرست خانوار است، افزود: برخی از رشته های هنری به این افراد از سوی جمعیت آموزش داده شده است.

وی با بیان اینکه شناسایی کودکان کار از سوی این جمعیت انجام می شود،افزود: تلاش می کنیم قبل از ماه رمضان این شناسایی به صورت کامل انجام شود تا در شب 21 رمضان طرحی با عنوان کوچه گردان عاشق برای کمک به این افراد اجرایی شود.

 دانشجویان عضو این جمعیت نیز به فعالیت های داوطلبانه اجتماعی و امدادی برای کمک به کودکان و زنان نیازمند در جامعه می پردازند.
این جمعیت در دانشگاه صنعتی شریف دارای دفتر رسمی است و در سایر دانشگاه های تهران و شهرستان ها نزدیک به 5 هزار عضو فعال دارد.

غذا رسانی به گرسنگان و محرومان،توجه خاص به آموزش و تحصیل کودکان محروم از تحصیل،توجه خاص به ورزش، فرهنگ و هنر در میان کودکان خانواده های محروم،توجه به مشکلات کودکان، بخصوص کودکان کار، کودکان بی سرپرست، کودکان بد سرپرست، کودکان بزه، کودکان قربانی اعتیاد، کودکان دچار بیماری های خاص و توجه به مشکلات زنان از جمله زنان سرپرست خانوار، زنان بدسرپرست، از جمله اهداف این جمعیت است.

در ضمن جمعیت با برگزاری برنامه های درآمدزایی نظیر نمایشگاه ها و بازارچه های خیریه و جشنواره های غذا به معرفی و جذب امکانات و منابع مالی برای برنامه های خود می پردازد.

منبع:    دانا

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار