5617
۲۷ شهریور ۱۳۹۵

انتشار شماره جدید ماهنامه کودک با محوریت تربیت دینی

به گزارش کودک پرس، ماهنامه کودک با شعار همه چیز درباره کودک در ماهنامه کودک از سال 1383 منتشر می شود. این ماهنامه درباره کودک و نوجوان است که مخاطبین اصلی آن والدین و مربیان کودک و نوجوان هستند. این مجله با همکاری انجمن ایرانی روان شناسی و انجمن روان شناسی بالینی در سطح کشوری […]

به گزارش کودک پرس، ماهنامه کودک با شعار همه چیز درباره کودک در ماهنامه کودک از سال 1383 منتشر می شود. این ماهنامه درباره کودک و نوجوان است که مخاطبین اصلی آن والدین و مربیان کودک و نوجوان هستند. این مجله با همکاری انجمن ایرانی روان شناسی و انجمن روان شناسی بالینی در سطح کشوری به فعالیت می پردازد. شماره جدید ماهنامه کودک 124 است که برای مهرماه 1395 در حال آماده و انتشار است. محمدرضا پورحسین، سردبیر و قائم مقام مدیر مسوول این ماهنامه در مصاحبه با کودک پرس درباره شماره جدید این ماهنامه گفت: با توجه به تقارن ماه مهر که شروع سال تحصیلی است و نیز ماه محرم، این شماره مجله کودک هم به بحث مدرسه و مهدکودک ها پرداخته است و هم مباحث تربیت دینی و عاشورایی را مدنظر قرار داده است.

 

وی ادامه داد: این مجله به 4 بخش اصلی تقسیم می شود که درباره سلامت، روان شناسی، هویت و مخصوص کودکان و نوجوانان است و در این ماه سعی شده است که با توجه به نیازهای والدین و مربیان کودک و نوجوان، درباره آموزش و رشد، بیشتر بحث شود و مطالب متنوعی در این زمینه آماده شده است.

 

پورحسین با توجه به تقارن مهرماه و ماه محرم افزود: ماه محرم و ماه مهر و تلاقی این دو با یکدیگر برای ما یک نشانه است. برای ما که کار کودک می کنیم، حتما این تلاقی و تقارن بیانگر این است که تربیت دینی و معنوی برای جامعه ما و نیز کودک تراز ایرانی اسلامی به چه میزان اهمیت دارد و نیز راه حل پیوند “رشد”، “تربیت” و “آموزش” با “تربیت دینی” و “صیرورت” چیست و اتفاقا باید این دو را بیشتر با همدیگر ممزوج کرد تا کودک تراز ایرانی از دل آن بیرون بزند و این خب، البته نیاز به زمان و مداقه زیادی دارد.

 

وی با اشاره به این که ماهنامه کودک، یک مجله تخصصی است و مخاطب خاص خود را دارد افزود: متاسفانه به دلیل شرایط نامساعد سیستم پخش در کشور و نیز شرایط مالی خود مجله، قادر به پخش در کیوسک های سراسر کشور نیستیم و مدتی است ماهنامه روی گیشه ها عرضه نمی شود اما علاقمندان می توانند با تخفیف 50 درصدی مشترک سالیانه ماهنامه کودک شوند.

 

پورحسین با توجه به انتشار شماره جدید ماهنامه کودک نیز به ذکر چند عنوان مهم در این مجله پرداخت و گفت: این شماره با مطالب و نیز شکل و قالب متنوع تری ماهنامه کودک منتشر خواهد شد. سعی کرده ایم فرم داخلی، محتوا و حتی جلد مجله با تغییری زیادی برای سال جدید تحصیلی منتشر شود که این فرم و قالب به محتوای ما کمک زیادی می کند. ما در این شماره مطالب متنوعی را منتشر کرده ایم که مهم ترین آنها عبارتند از: دردهای کاذب بارداری، حافظه خوش، سنگ کیسه صفرا، تشنج، ضرورت توسعه آموزش بهداشت در مدارس، ایمنی سرویس، آموزش به کودک در بیرون از خانه، خفگی در نوزادی و کودکی، افزایش دقت و توجه، پرورش خلاقیت و بازی های ذهن ورزی، بیداری جنسی، فحش دادن و مناقشه با فرزندان، جدا خوابی، کودکان طلاق، عزت نفس کودکی، اختلال دزدی، بیش فعالی، گوشه گیری کودک، حضور در مراسم های مذهبی، نقد فیلم پاندای کونگ فوکار، کودک و مسجد، نقش متهاجم فرهنگ در آسیب های اجتماعی، تربیت دینی و… که ان شاالله از 1 مهر ماه 1395 علاقمندان می توانند آن را تهیه کرده و مطالعه نمایند.

 

لازم به ذکر است که شما می توانید با تخفیف 50 درصدی مشترک این ماهنامه از طریق تماس با تلفن 88926034-021 شوید.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار