5610
۲۷ شهریور ۱۳۹۵

مصلی نایین میزبان یکصد نوآموز پیش دبستانی

همزمان با آغاز سال تحصیلی، نوآموزان نائینی زودتر با فضای علم و دانش آشنا شدند و قدم گذاشتن به این عرصه را در کنار هم جشن گرفتند.

به گزارش کودک پرس  همزمان با فرا رسیدن بوی ماه مهر و مدرسه، نوآموزان نائینی زودتر با فضای علم و دانش آشنا شدند و قدم گذاشتن به این عرصه را در کنار هم جشن گرفتند. میزبانی که  با عنوان جشن بادبادک ها، با اهدافی چون آشنایی اولیا با فعالیت مرکز پیش دبستانی و آماده نمودن نوآموزان جهت ورود به دبستان، آشنایی با میراث گرانبهای فرهنگی و تاریخی شهر برگزار شد.
در این جشن مسئولین شهرستان، پدران و مادران در کنار آینده سازان مملکت اسلامی آماده بودند تا بار دیگر در سال تحصیلی جدید حضورشان را به دنیای علم و دانش جشن بگیرند.
محسن دشتکی، مدیر مرکز یکی از پیش دبستانی های نایین دراین مراسم با تاکید بر زمینه سازی پرورش استعدادها و رشد فکری نوآموزان گفت: امروز نیاز جامعه و نوآموزان ما پرورش روحیه و رفتاری عاطفی است که در مرحله اول نوآموزان را با قرآن کتابی که برای راهنمایی زندگی بشر بر قلب بهترین معلم امت حضرت محمد(ص) نازل شده آشنا کنیم و سپس در زمینه های مهارت های ذهنی، صفات اخلاقی، آشنایی با محیط زیست، ارتقای سطح بهداشت و ایمنی قدم بر داریم.
وی با اشاره به وابستگی که برخی نوآموزان با والدین دارند افزود: یکی دیگر از اهدافی که موجب  برگزاری این جشن شد، کمک کردن به استقلال کودک با کم کردن روابط احساسی که بین نوآموز با والدین یعنی کم کردن وابستگی بین آنها و آموزش مهارت های زندگی می باشد.
در پایان بادبادک هایی که نوآموزان به کمک والدین ساخته بودند مورد بازدید مسئولین آموزش و پرورش قرار گرفت. خواندن سرود و اجرای مسابقات از دیگر برنامه های این جشن بود.

 

 

 

 

منبع:     شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار