5572
۲۷ شهریور ۱۳۹۵

300 نفر بی‎سواد در منوجان شناسایی شدند

ابراهیم چتروزمدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان گفت: با همت همکاران و مسئولان ذیربط 300 نفر بی‎سواد در این شهرستان شناسایی شده است.

به گزارش کودک پرس  ابراهیم چتروز در نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: آموزش و پرورش دستگاه بزرگی است که انسان از آغاز تا پایان زندگی با آن همراه است و نتایج آن به خود او بر می‎گردد.وی بیان داشت: این دستگاه اجرایی به تنهایی قادر به انجام این مسئولیت سنگین نیست و حمایت خانواده‎ها و مسئولان را می‎طلبد.

وی با بیان اینکه با انتخاب مدیران باتجربه باید اختیار به آن‎ها سپرده شود و آموزش و پرورش کار نظارتی را انجام دهد، عملیات اجرایی چند مدرسه در روستاها آغاز و تعدادی دیگر اول مهر ماه به بهره‎برداری می‌رسد.

چتروز با اشاره به بحث بی‎سوادی اضافه کرد: سخت‎ترین کار آموزش و پرورش شناسایی افراد بی‎سواد است، اما با همت همکاران و مسئولان ذیربط 300 نفر بی‎سواد در این شهرستان شناسایی شده است که به لطف خداوند تا پایان سال 96 جشن ریشه‎کنی بی‎سوادی را بر پا می‎کنیم.

وی خاطرنشان کرد: افراد ترک تحصیل کرده در منوجان حدود 114 کودک کم‎سواد و بی‎سواد از خانواده‌های محروم و کم‎درآمد هستند که نیاز به حمایت خیران شهرستان دارند.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار