5544
۲۷ شهریور ۱۳۹۵

معرفی آثار چهارمین روز جشنواره تئاترشهر

معرفی آثار چهارمین روز جشنواره تئاتر شهر، برگزاری نشست تئاتر شورایی و حضور بازیگر کودک سینما در نمایش رویای ماه ، از جمله اخبار چهارمین روزجشنواره تئاترمی باشد.

به گزارش کودک پرس    پنجشنبه ۲۵ شهریورماه در بخش کودک ونوجوان، نمایش «پلشت و دزدیدن صندوقچه راز گنجور» نوشته ثمین جوادزاده به کارگردانی مرضیه نادری در دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه اجرا می‌شود.

بازیگر کودک سینما در «رویای ماه» بازی دارد

نمایش «رویای ماه» نوشته مریم کاظمی به کارگردانی احسان مجیدی در پنجمین جشنواره تئاترشهر به صحنه می‌رود.

نمایش قصه ماهی است که به خانه‌ای می‌افتد و صاحب خانه می‌خواهد صاحب ماه شود. ولی همسایه او خبردار می‌شود و او نیز می‌خواهد ماه را از آن خود کند که بر سر تصاحب آن مشکلاتی پیش می‌آید.

به گفته کارگردان، نمایش با داشتن دکور ساده پرتابل کارایی زیادی دارد. استفاده از آکسسوار مانند توپ، تانک، هواپیما و ادوات جنگی نیز در روند اجرا کمک می‌کند.

مجیدی یادآور شد:‌ «رویای ماه» مختص نوجوانان است ولی کودکان به دلیل جلوه‌های بصری می‌توانند از نمایش بهره ببرند. نمایش قالب عروسکی نیز دارد.

در «رویای ماه» بازیگر کودک ایلیا مجیدی که در عرصه سینما و تلویزیون حضور داشته است بازی می‌کند. «وروجک‌ها» و «عملیات مهدکودک» از جمله کارهای سینمایی اوست.

حامد مدرسی و محمد نوحیان نیز از دیگر بازیگران نمایش هستند. حانیه زحمتکش و الهه میرزایی طراحی صحنه این نمایش را بر عهده دارند.
 

منبع:   میزان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار