5525
۲۶ شهریور ۱۳۹۵

جشنواره فرهنگی ورزشی در ساحل آستارا برگزارشد

جشنواره فرهنگی ورزشی پرواز بادبادک ها ،ساخت مجسمه های شنی و نقاشی با صدف در محدوده طرح سالمسازی سفیر امیدواقع در ساحل آستارا برگزارشدو جمعی از شهروندان و گردشگران در آن شرکت نمودند

به گزارش کودک پرس   نایب رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان آستارا  در بازدید از این جشنواره گفت: بیش از 100 نفر از کودکان، نوجوانان و جوانان آستارایی و مسافر در بخش های مختلف این جشنواره شرکت کردند و اجرای حرکات نمایشی ورزشی و قطعات موسیقی از بخش های جنبی آن بود.
مهتاب سردی هدف از برگزاری این جشنواره را نشاط بخشی به مسافران و گردشگران و ارایه پیام های زیست محیطی در قالب برنامه های فرهنگی هنری اعلام کرد و همراهی والدین کودکان و نوجوانان را از نشانه های توجه گردشگران به این رویداد فرهنگی ورزشی دانست.
نوشتن آرزوهای شیرین بر بال بادبادک ها، شور و نشاط کودکان و نوجوانان از به پرواز در آمدن آنها و تلاش برای ساخت بادبادک با استفاده از ذوق و استعداد فردی، در این جشنواره قابل توجه بود و در پایان با اهدای جوایزی از برگزیدگان بخش های مختلف آن تجلیل شد.
در 18 و نیم کیلومتر امتداد نوار ساحلی آستارا سه طرح سالمسازی دریا ایجاد شده است و به لحاظ حضور گردشگران، از آن محل هابرای برگزاری رویدادهای فرهنگی ورزشی استفاده می شود.
آستارا با 86 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع شده و به علت قرار گرفتن در مرز جمهوری آذربایجان و مسیر تردد شمالغرب کشور، یکی از 20 شهر گردشگرپذیر ایران محسوب می شود.

 

 

 

منبع:   ایرنا

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار