5513
۲۶ شهریور ۱۳۹۵

مرد طلایی المپیک به یاری کودکان نیازمند شتافت

قاسم رضایی مرد مدال‌آور المپیک 2012 لندن و 2016 برزیل عصر امروز با حضور در پایگاه مرکزی کمیته امداد آمل به کودکان نیازمند و دانش‌آموزان بی‌سرپرست کمک کرده ودر جشن عاطفه‌ها شرکت داشت

به گزارش کودک پرس  قاسم رضایی مرد طلایی المپیک 2012 لندن و دارنده مدال برنز رویداد المپیک 2016 برزیل  در نخستین روز از جشن عاطفه‌ها در آستانه بهار مدارس شادی‌های خود را با کودکان نیازمند و دانش‌آموزان بی‌سرپرست تقسیم کرد.

این پهلوان مدال‌آور میادین جهانی و المپیک به همراه مسؤولان ورزشی، ورزشکاران و مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل در پایگاه مرکزی کمیته امداد که برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها در میدان 17 شهریور مستقر شده بود حاضر شد.

 قاسم رضایی در حاشیه انجام این اقدام ارزشمند، بیان کرد: همه افراد جامعه نسبت به نیازمند و محرومان مسؤول هستند و می‌توانند با تقسیم شادی‌ها در کنار یکدیگر شاد و سرزنده باشند.

وی کمک به دانش‌آموزان محروم را وظیفه همگانی دانست و افزود: خیلی خوشحالم که توانستم با این اقدام کوچک زمینه‌ساز شادی دل کودکان و دانش‌آموزان در آستانه فصل بازگشایی مدارس باشم.

قهرمان ارزشمند کشتی فرنگی جهان، تصریح کرد: از همه شهروندان و هموطنان می‌خواهم به هیچ وجه افراد محروم جامعه را فراموش نکنند و آن دسته از افرادی که از توان مالی بالایی برخوردارند بیشتر به دستگیری نیازمندان بپردازند و با حضور پای صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی به کمک نیازمندان بشتابند.

منبع:  فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار