5482
۲۵ شهریور ۱۳۹۵

27 ساعت سرگردانی کودک2 ساله در بیابان های روستای کاهو

پلیس چناران با کمک عوامل امدادی موفق شد کودک 2 ساله‌ای که در پی غفلت والدینش شب را به‌تنهایی در بیابان بسر برده بود، پس از 27 ساعت سرگردانی در سلامت کامل پیدا کند و او را تحویل پدر و مادرش دهد.

به گزارش کودک پرس سرهنگ قربان صنعتی، فرمانده انتظامی شهرستان چناران اظهار داشت: در پی مراجعه زوج جوانی به کلانتری 12 گلمکان و اعلام این‌که در حین تفریح و گردش در بیابان‌های اطراف روستای کاهو، پسربچه 2 ساله‌شان به نام سجاد را گم‌کرده‌اند؛ تیمی از مأمورین این فرماندهی به محل اعزام شدند. جستجوی مأمورین تا پاسی از شب ادامه پیدا کرد اما اثری از کودک مشاهده نشد.

وی افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه پیدا کرد و در صبح روز بعد، مأمورین با فراخوانی نیروهای آتش‌نشانی و جمعیت هلال‌احمر و با کمک سگ‌های تربیت‌شده، مجدداً به جست‌وجوی دقیق محل پرداخته تا اینکه پس از 27 ساعت جست‌وجو کوک را در گوشه‌ای از بیابان به‌صورت کاملاً سالم پیداکرده و تحویل والدینش دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان چناران خاطرنشان کرد: این کودک در پی غفلت والدین خود از آن‌ها فاصله گرفته و در لابه‌لای بوته‌ها به خواب عمیق فرورفته بود و ضمن اینکه نگرانی بزرگی را برای والدینش ایجاد کرد، تمام طول شب را به‌تنهایی در بیابان سپری نمود اما به خواست خدا به‌صورت کاملاً سالم پیدا شد.

منبع:    دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار