5453
۲۵ شهریور ۱۳۹۵

برگزاری بازارچه خیریه با هدف حمایت از کودکان محروم و نیازمند در ایلام

محمدرضا خدری دبیر انجمن خیریه نیک آفرینان مهر نگار ایلام گفت: بازارچه خیریه ایی از سوی این انجمن به مناسبت آغاز سال تحصیلی و با هدف حمایت از کودکان محروم و نیازمند در پارک کودک ایلام راه اندازی می شود.

به گزارش کودک پرس   محمدرضا خدری گفت: این بازارچه روز پنجشنبه 25 شهریور در محل پارک کودک شهر ایلام برپا می شود.
وی افزود: در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و به منظور حمایت از دانش آموزان بی سرپرست و نیازمند از عموم مردم نوعدوست و خیران ایلامی برای شرکت در این امر خیر دعوت می شود.
خدری یادآور شد: این بازارچه تنها بهانه ای است که دعوت شویم به کار خیر و با دلی آرام و لبخندی سرشار از رضایت به همنوعانی کمک کنیم که چشم انتظار حمایت های خیران هستند.
وی تاکید کرد: از صفات نیک پروردگار که در وجود اشرف مخلوقات به ودیعه نهاده شده، مهرورزی و نیکوکاری است و چه نیک تر آنکه ره توشه دیدار با حضرت حق، دستگیری و کمک به افرادی باشد که تنها انتظار آنها مرحمت و لطف وجود نازنین خداوند است.
دبیر انجمن خیریه نیک آفرینان مهر نگار گفت: نیکوکاران می توانند با اهدای محصولات دست ساز هنری، از قبیل کارت پستال، کار دستی، غذای خانگی، کیک و کلوچه های سنتی برای فروش در بازارچه در این امر نیکو و پسندیده سهیم شوند.
وی اضافه کرد: همه عواید حاصل از فروش محصولات ارائه شده در این بازارچه صرف خرید و تهیه ملزومات آموزشی برای دانش آموزان بی سرپرست خواهد شد.
به گفته وی، مردم در صورت تمایل به همکاری با این انجمن به دایرکت حساب کاربری این انجمن به نشانی @mehrnegar.charity مراجعه کنند.
بازارچه خیریه نیک آفرینان مهرنگار روز پنجشنبه 25 شهریور، ساعت 10 تا 21 در پارک کودک شهر ایلام بر پا می شود.

 

 

 

منبع:  ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار