موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
5444
۲۵ شهریور ۱۳۹۵

جوانی که بانیت مهربانی خزر را شناکرد

جوانی که به عشق «کودکان کار» ۱۳۰۰ کیلومتر از دریای خزر را شنا کرده تا پیام حمایت از کودکان کار را به گوش مردم و مسئولین برساند.

به گزارش کودک پرس   رئیس هیئت مدیره انجمن دوستداران کودک استان گلستان گفت: انجمن دوستداران کودک در استان از ۱۳ سال پیش با هدف بهبود وضعیت کودکان کار، بی سرپرست، بدسرپرست و خیابانی فعالیت خود را آغاز کرد و در این مدت تجارب بسیار ارزشمندی کسب کرده ایم.

مهرانگیز حکیمی افزود: در این سال ها با افراد دلسوز آشنا شدیم و امثال آقای شعبانی فر نشان دادند هنوز کسانی هستند که قلبشان مالامال از عشق و عطوفت است و افتخار می کنم با این انسان های شریف همکلام می شوم.

حکیمی اقدامی که شناگر دریای خزر انجام داد را فراتر از عشق عنوان کرد و گفت: ایشان جزو آن دسته از افرادی هستند که زندگی خود را وقف کمک به کودکان کرده اند؛ کودکانی که به جای تحصیل، شادمانی و بازی کردن ناچار هستند برای تامین معیشت خانواده در گذرگاه های پر پیچ و خم خیابان ها خود را به مخاطره بیندازند.

وی به ستایش این عمل خیرخواهانه پرداخت و گفت: کشورهای مختلفی به آقای شعبانی فر پیشنهاد داده بودند که این اقدام ارزشمند و رکورد را به نام آن کشور ثبت کند اما وی از پول های کلان گذشت و پیشنهاد آنها را نپذیرفت و این رکورد را به نام کودکان کار ایران به ثبت رساند.

آقای شعبانی شناگر دلسوز نیز با تقدیر از فعالیت های کودک محور سازمان های مردمی، خود را تازه کار عنوان کرد و گفت: کودکان کار آنطور که شایسته است دیده نمی شوند و از حق آموزش و تحصیل محروم هستند و اکثر آنها در کارگاه ها مشغول به کار هستند و به همین خاطر مسئولان منکر آنها در جامعه می شوند.

منبع:    مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار