5424
۲۵ شهریور ۱۳۹۵

سفیر مهربانی طرحی برای جلوگیری از ترک تحصیل کودکان نیازمند

پروژه سفیر مهربانی برای تامین وسائل ضروری دانش‌آموزان روستانشین و نیازمند استان سیستان و بلوچستان از خیرین دعوت به همکاری نمود.

به گزارش کودک پرس    سفیر مهربانی پروژه‌ای است که هر سال (و گاهی چندین بار در سال) با هدف تهیه وسائل ضروری برای دانش آموزان روستانشین و نیازمند استان سیستان و بلوچستان، اقدام به جذب کمک‌های خیرخواهانه از مردم می‌کند.

به صورت کلی، برای همه دانش آموزان بسته‌های لوازم التحریر (بسته به منابع موجود) تهیه می‌شود و برای آن دسته از دانش آموزانی که مشکلات مالی شدیدتری دارند (برای مثال دانش آموزان بی سرپرست) اقلام دیگری مانند کفش و روپوش مدرسه نیز تهیه می‌گردد.

جامعه فردا را مجموع کسانی می‌سازند که امروز نباید به جز مدرسه رفتن و درس خواندن دغدغه دیگری داشته باشند. اما کودکان زیادی هستند که به خصوص در مناطق محروم کشور به دلیل مسایل و مشکلات مالی ترک تحصیل می‌کنند.

این پروژه تا کنون توانسته است به بیش از ۲۷۰۰ دانش آموز نیازمند انگیزه‌ای جدید برای درس و تحصیل بدهد. امسال هدف بانیان این پروژه جذب کمک مالی به صورت جمعی برای ۱۰۰۰ دانش آموز ساکن استان سیستان و بلوچستان است. اگر دوست دارید در ساختن آینده‌ای بهتر برای کشورمان از طریق آموزش کودکان سهیم باشید به آدرسhttp://2nate.com/s/mehrsafir در وبسایت دونیت مراجعه کنید و با پرداخت مبلغ ۳۵ هزار تومان یک کودک را به کلاس درس بازگردانید. حتماً این کودک یکی از آینده سازان فردای کشورمان خواهد بود.

منبع:    مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار