5408
۲۵ شهریور ۱۳۹۵

فروش کودکان سوری و عراقی به اسراییل توسط داعش!

رسانه‌های عربی از همکاری‌های گسترده اسراییل و گروهک تروریستی "داعش" برای خرید و فروش کودکان عراقی و سوری به خانواده‌های اسراییلی پرده برداشتند.

به گزارش خبرنگارکودک پرس   بنابر اطلاعات منتشر شده گروهک تروریستی داعش پس از استقرار در مناطقی از کشورهای عراق و سوریه با حمله به شهرها و روستاهای مختلف ضمن قتل عام خانواده‌ها کودکان با سنین زیر سه سال را ربوده و با هدف فروش آنان به خانواده‌های بدون فرزند در اسراییل با واسطه‌گری مافیای ترکیه به این کشور قاچاق می‌کنند.

کودکان در سوریه پس از دزدیده شدن از مناطق مختلف این کشور تحویل مافیای ترکیه شده و سپس با مبالغ بسیار بالا به مافیای اسراییلی فروخته و به تل آویو منتقل می‌شوند.

ایجاد بازار رسمی خرید و فروش زنان و کودکان در محله “القدس” شهر موصل از سوی گروهک تروریستی داعش که در آن زنان جوان و کودکان شیعه و کرد بطور گسترده‌ای خرید و فروش می‌شوند.

این اقدام بر اساس فتوای علمای وهابیت و با هدف تامین بخشی از هزینه های عملیاتها و پرداخت حقوق عناصر گروه داعش صورت گرفته است.

که بازار مشابهی در در شهر «رقه» سوریه راه‌اندازی شده که زنان و کودکان شیعه، ایزدی، مسیحی و سایر اقلیت‌های دینی عراقی و سوری در آن به فروش می‌رسند.

قیمت هر کودک ۱۰ هزار دلار و قیمت زنان نیز از هزار تا ۵ هزار دلار در نوسان است. برخی از این زنان با هدف بهره کشی جنسی و به عنوان پاداش به عناصر داعش هدیه می‌شوند اما آن دسته از زنانی که دارای چهره‌های زیباتری هستند به اجبار به عقد نکاح فرماندهان گروه تروریستی داعش در می‌آیند.

به گزارش کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد از زمان بروز بحران در دو کشور سوریه و عراق، بیش از ۲۵ هزار زن و کودک تبعه این دو کشور توسط عناصر گروهک‌های تروریستی تکفیری بعنوان کنیز جنگی و غلام مورد خرید و فروش و هتک حرمت قرار گرفته‌اند.

هم‌چنین این کمیته گزارش‌های مستند و موثقی از همکاری گروهک تروریستی داعش با مافیای دو کشور ترکیه و اسراییل به منظور تجارت اعضای بدن کشته شدگان، مجروحان و اسرای درگیری‌های دو کشور عراق و سوریه در اختیار دارد.

تأکید شده است که گروهک‌های مسلح با توجه به کثرت کشته شده‌های درگیری‌ها در سوریه وعراق مجبور به پایین آوردن قیمت اعضای بدن آنان تا ۱۰ هزار دلار شده‌اند و این درحالی است که رقم فروش اعضای حساس بدن در سال گذشته به بیش از ۲۰ هزار دلار نیز رسیده بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار